در حال بارگذاری ...

دومین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل برگزار می شود

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل از برگزاری دومین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی در این استان خبر داد.

به گزارش تئاتر اردبیل، غریب منوچهری، معاون  هنری و سینمایی ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام اینکه  فعالیت رئیسه  انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل به پایان  رسیده، گفت: این اداره کل و انجمن هنرهای نمایشی استان، در راستای تقویت، گسترش و پویایی فعالیتهای نمایشی در سطح استان، دومین دوره انتخابات هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان را برگزار می کند.

وی با بیان اینکه این انتخابات در دو بخش  هئیت رئیسه و بازرس انجمن هنرهای نمایشی استان خواهد بود، اظهار داشت: از میان نامزدهای هیئت رئیسه تعداد پنج نفر واز میان نامزدهای بازرسی تعداد یک نفر به عنوان بازرس با رای اعضای هسته مرکزی گروه های نمایشی دارای پروانه فعالیت در مجمع عمومی انتخاب خواهند شد.

منوچهری، افزود: انتخاب هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی و بازرس در یک زمان و به شکل مجزا خواهد بود و هر فرد  تنها در یک بخش می تواند نامزد شود.

وی با اعلام اینکه ثبت نام  نامزدها در مرکز استان با مراجعه حضوری به واحد هنرهای نمایشی اداره کل و در شهرستان های تابعه با مراجعه حضوری به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و تکمیل فرم ثبت نام ، تا پایان وقت اداری 15 آذر ماه 97 انجام شده است، گفت:در صورتیکه فرد یا افرادی  از اعضای هسته مرکزی در روز انتخابات امکان حضور نداشته باشند، یکی از اعضای مرکزی همان گروه می تواند به صورت کتبی وکالت ایشان را به عهده بگیرد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با اظهار اینکه وکالت برای گروههای الف «بزرگ» و ب «متوسط» دو نفر و گروه ج«کوچک» یک نفر مورد قبول می باشد، تصریح کرد: وکالت کتبی اعضا می بایست 48 ساعت قبل از روز انتخابات به واحد هنرهای نمایشی تحویل داده شود.

وی افزود: تمامی اعضای هسته مرکزی گروه ها با ارائه کارت ملی خود و تائید شورای انتخابات مجاز به دریافت برگه رای خواهند بود.

منوچهری شرایط  نامزدی و ثبت نام در انتخابات را عضویت در هسته  مرکزی یکی از گروه های نمایشی پروانه دار، التزام به قانون اساسی  جمهوری اسلامی ایران و برخورداری از حسن شهرت اعلام کرد.




نظرات کاربران