در حال بارگذاری ...

4انتصاب دیگر در جشنواره تئاتر استانی فجر اردبیل

سعید نوریان، فرشید سلامت، حسن رهنماآذر وپروین بهرامی به عنوان مسئولین بخش چهل سالگی، روابط عمومی، تشریفات و اسکان و مدیرهنری این رویداد نمایشی منصوب شدند.

به گزارش تئاتر اردبیل، با ابلاغ غریب منوچهری، دبیر جشنواره تئاترفجر استانی اردبیل؛ سعید نوریان، فرشید سلامت، حسن رهنماآذر وپروین بهرامی از هنرمندان و چهره های تئاتری و فرهنگی و هنری  استان به عنوان مسئولین بخش چهل سالگی، روابط عمومی،  تشریفات و اسکان و مدیرهنری  این رویداد نمایشی  منصوب شدند.

جشنواره تئاتر فجر استانی اردبیل در بخش های مختلف و با اجرای نمایش هایی از جمهوری آذربایجان،  البرز، مازندران، تهران و گلستان روزهای شانزدهم تا نوزدهم دی ماه در تالار جابری عناصری، پلاتوی استادنجفلو،تالار بیضای اردبیلی و تالارشمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار می شود.

این جشنواره به دبیری  غریب منوچهری  به همت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان با مشارکت و همراهی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، انجمن هنرهای نمایشی کشور، انجمن هنرهای نمایشی استان، انستیتو بین المللی تئاتر، نهاد کتابخانه های عمومی استان،  صداوسیما، حوزه هنری  و شهرداری اردبیل برگزار می‌شود.




نظرات کاربران