در حال بارگذاری ...

درخشش بازیگر اردبیلی در جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر

کیوان پورمحمدتقی، بازیگر نمایش«این تن فانی» از اردبیل، جایزه رتبه دوم بازیگری مرد جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر را به خود اختصاص داد.

به گزارش تئاتر اردبیل، در آیین اختتامیه جشنواره ملی تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر که در  سالن تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی شهر رامسر و با حضور هنرمندان تئاتر استان های استان های کهکیلویه و بویر احمد ، بوشهر، تهران، آذربایجان شرقی، البرز، ایلام، مرکزی، اردبیل ، مازندران ، فارس، کرمانشاه ، خوزستان ، لرستان ، کرمان و شهرستان ری برگزار شد، با رای  هیدت داوران، کیوان پور محمدتقی، به خاطر بازی در نمایش«این تن فانی»، جایزه رتبه دوم بازیگری این رویداد تئاتری را به خود اختصاص داد. جشنواره تئاتر هنرمندان شاهد و ایثارگر در دو بخش خیابانی و صحنه ای  و با اجرای 12 نمایش خیابانی ، 9  نمایش صحنه ای و 18 پرده خوانی روزهای نهم تا دوازدهم دی در شهرهای رامسر و تنکابن برگزار شد.
این جشنواره پس از 4 روز فعالیت گروه های نمایشی، و هیات داوران شب گذشته در رامسر با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد. 

نمایش«این تن فانی» نوشته میرعظیم رفیق نیا و کار کیوان پور محمد تقی است.

کیوان پورمحمدتقی، سیدسعید موسوی، مهیاربابانژاد و نازنین طایفی در این نمایش ایفای نقش کردند. این نمایش از بین 233 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر برای اجرا انتخاب شده بود. 

مصطفی سیمانور،سمانه صفری، مسعود صادقوند، عزیزالله داشتیموری، نیما نعمتی،  شبنم خاکی زاده، شیما بخشنده و سمیه غریبی دیگر عوامل اجرایی این نمایش بودند.

 

 

 




نظرات کاربران