در حال بارگذاری ...

استقبال از «فخرالزمان» تنها نمایش شرکت کننده از اردبیل در جشنواره فجر

هنرمندان و هنردوستان اردبیلی با حضور در تالار شمس عطار اردبیلی، نمایش«فخرالزمان» را که تنها نماینده استان اردبیل در بخش جشنواره تئاتر استانی سی و هفتمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر است، به تماشا نشستند.

به گزارش تئاتر اردبیل، هنرمندان و هنردوستان اردبیلی روزهای نهم تا چهاردهم دی با حضور در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل ،نمایش«فخرالزمان» را که تنها نماینده استان اردبیل در بخش جشنواره تئاتر استانی سی و هفتمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر است، به تماشا نشستند. این نمایش، جزو 14 نمایش منتخب برای حضور در بخش استانی جشنواره بین المللی تئاتر فجر است و روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم دی ماه و در قالب جشنواره تئاتر استانی فجر کرمانشاه  به روی صحنه خواهد رفت. این نمایش را ابراهیم عادل نیا نوشته و کارگردانی کرده و کار گروه تئاتر فراسوی اردبیل است. «فخرالزمان» برداشتی آزاد از نمایشنامه«اتاق ورونیکا» نوشته آیرا لوین است و در آن غفور ملکی، فرشاد جعفرزاده، پرناز اسکندری و مونا محمدنژاد ایفای نقش می کنند. مهدی نظری، رضا پزشکی، هاجر اسحاقی، میلاد نجفلو، سینا فتحی، جواد علایی، فرناز فتح الهی، البرزصادقی، پروین فتح الهی، حامد حیدری، فاطمه اجاقی، رضا صاحب نظر، عطا ملکی، احمد جعفر پور، شبنم عظیمی، آروین اکبری، پروین بهرامی و توحید معصومی دیگر عوامل اجرایی و فنی این نمایشند.

این نمایش در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل، جوایز بهترین نمایشنامه، بهترین بازیگری زن، بهترین طراحی صحنه و لباس، بهترین طراحی آفیش و بروشور و نیز جوایز تقدیری بهترین بازیگری مرد، بهترین کارگردانی و بهترین موسیقی را کسب کرده و به عنوان یکی از نمایش های برگزیده استان اردبیل معرفی شده است.




نظرات کاربران