در حال بارگذاری ...

اعلام برنامه های روز دوم جشنواره تئاتر استانی فجر در اردبیل

برنامه های روز دوم جشنواره تئاتر استانی فجر در اردبیل اعلام شد

به گزارش ایران تئاتر از اردبیل، برنامه های  دومین روز جشنواره استانی فجر اردبیل که آغازگر بخش استانی  سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجراست،  اعلام شد. در  روز دوم این رویداد نمایشی، در ساعت 10 صبح و در محل تالار استاد جابر عناصری حوزه هنری اردبیل، کارگاه «تئاتر فیزیکال»با حضور یاسر خاسب برگزار می شود.

هنرمندان، گروه های نمایشی و علاقه مندان به تئاتر در این روز و در  تالارشمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل، شاهد اجرای نمایش،«پرواز745» نوشته و کار مرجان پور غلامحسین از تهران خواهند بود.

در اولین روز این جشنواره، کارگاه «کاربرد یوگا در تئاتر» با حضور رضابهشتی در تالار استاد جابرعناصری حوزه هنری اردبیل برگزار شد و نمایش های«خیر نبینی سعیده» نوشته فرهاد نقد علی با کارگردانی سوده تدین و رضا بهشتی از البرز و «هدیه مرموز» نوشته و کار یاسر خاسب از تهران در پلاتوی استاد نجفلو و تالارشمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل به روی صحنه رفتند.

همچنین در این روز نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان«چهل سال، اقتدار و عزت، چهل سال حضور در صحنه» با حضور مسئولین فرهنگی استان و هنرمندان و گروه های نمایشی افتتاح شد.

آغاز به کار نمایشگاه و فروشگاه کتاب تئاتری با 40درصد تخفیف و برگزاری نشست کارگردانان از دیگر برنامه های روز اول جشنواره تئاتر استانی فجر اردبیل بود. 




نظرات کاربران