در حال بارگذاری ...
همزمان با اولین روز جشنواره استانی فجر اردبیل

نمایشگاه «چهل سال عزت و اقتدار و چهل سال حضور در صحنه» گشایش یافت

نمایشگاه«چهل سال عزت و اقتدار و چهل سال حضور در صحنه» در جشنواره استانی تئاتر فجر اردبیل با حضور مسئولین و هنرمندان تئاتر استان، گشایش یافت.

به گزارش تئاتر اردبیل، با هدف نمایش حضور هنرمندان تئاتر استان در صحنه های مختلف نمایشی، نمایشگت چهل عکس و پوستر تئاتری با عنوان نمایشگاه«چهل سال عزت و اقتدار و چهل سال حضور در صحنه» و به مناسبت چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی،در جشنواره استانی تئاتر فجر اردبیل با حضور سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان، شفیع شفیعی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل و نیز جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان در نگارخانه قوام الدین اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل، با برگزاری مراسمی گشایش یافت.

در این نمایشگاه که به همت سعید نوریان از فعالین تئاتری استان تشکیل یافته، پوستر و عکس های تعدادی از چهل نمایش اجرا شده در چهل سال بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در معرض دید هنرمندان و علاقه مندان به هنرهای نمایشی قرار گرفته است.

بخشی از این نمایشگاه تئاتری به عکس ها و پوسترهای آثار نمایشی زنده یاد مجید واحدیزاده اختصاص یافته و در بخشی دیگر هم مجموعه آثار منتخب عکس و پوستر دوره های مختلف جشنواره بین المللی تئاتر فجر به نمایش در می آید. جشنواره تئاتر استانی فجر اردبیل تا نوزدهم دی ادامه دارد.




نظرات کاربران