در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل:

حال تئاتر استان اردبیل خوب است

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر استانی فجر اردبیل، گفت: حال تئاتر استان اردبیل، خوب است.

به گزارش تئاتر اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر استانی فجر که با حضور پیشکسوتان و هنرمندان استان و گروه های نمایشی شرکت کننده در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار شد، با تاکید بر اینکه تئاتر، هنر نمایش زیبایی هاست، گفت: تئاتر، بهترین رسانه برای انتقال مفاهیم عالی انسانی است.
وی با اشاره به نقش تئاتر در  انعکاس زیبایی‌های طبیعی و بیان رویدادها و رخدادها و معضلات فرهنگی و اجتماعی، اظهار داشت:تئاتر، هنری هدفمند برای رستگاری و سعادت جامعه است.
سید ناصر اسحاقی با تاکید بر اینکه هنرمندان تئاتر در انعکاس، رویدادها، اتفاقات و بیان مسایل و دغدغه های جامعه باید شرط امانت داری و وفاداری رعایت کنند، افزود: همچنان وفادار و امانتدار باشیم. رسالت تئاتر، بازکردن گرهی از گره‌های جامعه است.
وی با بیان اینکه تئاتری که از دغدغه‌های اجتماعی به دور باشد، شاید از تاثیرپذیری و عمق کافی بهره‌مند نخواهد شد، پیشینه تئاتر استان را غنی و با اصالت دانست و با اشاره به حضور موثر هنرمندان تئاتر استان اردبیل در جشنواره ها و محافل تئاتری، گفت:تئاتر اردبیل در این سال ها نشان داده که حرفی برای گفتن داشته و دارد و استقبال گسترده مردم از نمایش های اجرا شده، نشانه ای برای پیوند عمیق مردم و هنرمندان در این استان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل، حال تئاتر استان را، خوب عنوان کرد و افزود:حال خوب تئاتر اردبیل، مدیون همت و اراده و تلاش صادقانه هنرمندان فعال این عرصه است نه بخاطر مسائل اداری، اجرایی و پشتیبانی آن.
وی ذوق، علاقه و مهارت هنرمندان تئاتر اردبیلی را عاملی مهم در وضعیت خوب تئاتر استان عنوان کرد و با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف تئاتری در شهرهای مختلف استان، برگزاری بخش استانی جشنواره بین المللی تئاتر فجر را در اردبیل، مثبت و سازنده ارزیابی کرد و اظهار داشت:میزبانی اردبیل از این جشنواره، زمینه سازهم‌افزایی و تعامل بین هنرمندان استان ها شده و آثار مثبت زیادی را برای فرهنگ و هنر منطقه خواهد داشت.
سید ناصر اسحاقی، آینده تئاتر استان را، روشن دانست و با قدردانی از تلاش های هنرمندان و گروه های نمایشی، از برگزاری جشنواره های فیلم و موسیقی فجر در این استان خبر داد.


 




نظرات کاربران