در حال بارگذاری ...
در سومین روز هنرواره حبیب

نمایش«روایتی از حکایتی ناتمام» به روی صحنه رفت

گروه تئاتر فروهر اردبیل در سومین روز هنرواره حبیب، نمایش«روایتی از حکایتی ناتمام» را در تالار شمس عطار اردبیلی به روی صحنه برد.

به گزارش تئاتر اردبیل، گروه تئاتر فروهر اردبیل، در سومین روز بخش هنرهای نمایشی نخستین دوره هنرواره حبیب، نمایش«روایتی از حکایتی ناتمام» نوشته سیروس همتی را با کارگردانی المیرا طاعتی در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل به روی صحنه  برد.

نمایش «روایتی از حکایتی ناتمام» کار هنرمندان گروه تئاتر فروهر اردبیل است و آرزو مهری، سمیه حسین زاده، المیرا طاعتی و حنانه پرنگ در آن ایفای نقش کردند.  

سیامک شاگردی، رضا بهشتی، رامین قاسمی، محمد رضا عرفانی، مهدیار صفوی، مرتضی حیدری، فرناز خدایی، فاطمه اجاقی، کیوان باقلاچی و فرید رضازادگان در اجرای این نمایش به عنوان مشاور کارگردان، سرپرست گروه، ساخت و اجرای موسیقی، طراحی و اجرای دکور، گریم، طراحی و اجرای نور، پوستر و فنی و اجرایی حضور داشتند.

این نمایش به همراه نمایش های مجلس شمر کشی به نویسندگی محمد رحمانیان و به کارگردانی کیوان حبیبی از شهرستان قزوین، نقل سرخ نوشته آرش عباسی به کارگردانی علیرضا قاسمی از شهرستان بناب، اشک خورشید به نویسندگی وکارگردانی مهدی پور شعبان از آبادان، نقل سرخ نوشته آرش عباسی و کارگردانی پژمان شاهوردی از شهرستان بروجرد، فقط آسمان میداند نوشته طلا معتضدی و کارگردانی محمد اسداله ثابت از شهرستان اورمیه، نقل سرخ نوشته آرش عباسی به کارگردانی مصطفی کرمی راسخ از شهرستان کبودرآهنگ استان همدان وشال سرخ به نویسندگی و کارگردانی شهریار نیریز نقدهی از شهرستان اورمیه درنخستین سوگواره تئاتر عاشورائیان که روزهای 16 تا 18 آبان در ارومیه برگزار شد،  حضور داشت.

هنرواره حبیب در بخش های مختلف نمایش‌های صحنه ای و خیابانی، فیلم کوتاه و مستند، عکس و هنرهای تجسمی با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدس به همت اداره کل حفظ و نشرآثار و ارزش های دفاع مقدس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان، صداوسیما، شهرداری اردبیل، حوزه هنری، انجمن سینمای جوان، بنیاد شهید و امورایثارگران، نهاد کتابخانه های عمومی، بسیج هنرمندان و واحد فرهنگی سپاه حضرت عباس(ع) استان برگزار شد. بخش هنرهای نمایشی این هنرواره با دبیری سید رضی محمودی فخرآبادی که از بیست و پنجم دی ماه آغاز شده بود، بیست و هشتم این ماه با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان بخش های مختلف به کار خود پایان  داد.




نظرات کاربران