در حال بارگذاری ...

هیأت مدیره جدید انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل انتخاب شدند

با برگزاری مراسمی با حضور نمایندگان انجمن هنرهای نمتیشی ایران و اداره کل هنرهای نمایشی، اعضای جدید هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل انتخاب شدند.

به گزارش تئاتر اردبیل، دومین دوره انتخابات هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل با حضور جواد مستخدمی، امیر کلاته و عباس شاه محمدزاده، نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی ایران و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک برگزار شد.

جواد مستخدمی در این مراسم با اعلام اینکه استان اردبیل دارای 23 گروه تئاتری فعال است از حضور 146 نفر از هنرمندان تئاتر استان در هسته های مرکزی این گروه ه ها خبر داد و گفت: برابر تعرفه های انتخاباتی، 116 نفر در مراسم رای گیری حضور دارند.

غریب منوچهری، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل هم در این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از همه شرکت کنندگان در این انتخابات، تغییر در اعضای هیأت مدیره انجمن را نوعی تزریق افکار و سلایق جدید در سبک مدیریتی و ایجاد ارتباط دو طرفه بین گروه های تئاتری با مسئولین توصیف کرد و گفت: وجود انجمن هنرهای نمایشی فعال، پویایی و ارتقای هنر تئاتر را در سطح استان در پی خواهد داشت که انتظار می رود با همکاری این انجمن با گروه های تئاتری و پیگیری مطالبات و خواسته های هنرمندان از دستگاه ها و نهادهای مربوطه این امر تحقق یابد.

پس از انجام رای گیری و اتمام شمارش آرای مأخوذه، احمد مسرت، مریم ندایی، اصغر سعادت، تقی اسماعیلی و نعمت صداقتی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و علی دانش و فاطمه اجاقی به عنوان عضو علی البدل و سیامک شاگردی به عنوان بازرس انجمن انتخاب شدند.

 




نظرات کاربران