در حال بارگذاری ...
با ابلاغ حمید نیلی:

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل منصوب شد

حمید نیلی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور با صدور ابلاغی، محمد تقی اسماعیلی را به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل، منصوب کرد.

به گزارش تئاتر اردبیل، حمید نیلی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور با صدور ابلاغی، محمد تقی اسماعیلی را به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل، منصوب کرد. همچنین طی ابلاغ های جداگانه ای از سوی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور، احمد مسرت به عنوان نایب رئیس، سید اصغر سعادت به عنوان عضو هیئت رئیسه، مریم ندایی به عنوان عضو هیئت رئیسه، نعمت صداقتی به عنوان عضو هیئت رئیسه و سیامک شاگردی به عنوان بازرس انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل منصوب شدند.
نتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل در دهمین روز از بهمن ماه سال جاری و با حضور 116 نفر از اعضای هسته مرکزی 23 گروه نمایشی فعال استان و با حضور نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی و اداره کل هنرهای نمایشی کشور در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزارشد و با انتخاب شرکت کنندگان در این مجمع، احمد مسرت، اصغر سعادت، محمد تقی اسماعیلی، مریم ندایی و نعمت صداقتی به عنوان اعضای اصلی و علی دانش و فاطمه اجاقی به عنوان اعضای علی البدل و نیز سیامک شاگردی به عنوان بازرس انتخاب شدند.

در ابلاغ محمد نیلی خطاب به محمد تقی اسماعیلی، آمده است:

با عنایت به معرفی جنابعالی به عنوان منتخب هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل، بر اساس تبصره ذیل ماده 12 اساسنامه انجمن هنرهای نمایشی ایران و ماده 6 آیین نامه تاسیس شعب، به موجب این حکم، شما را به مدت 2 سال از تاریخ صدور حکم به عنوان عضو هیئت رئیسه و رئیس انجمن هنرهای نمایشی شعبه استان اردبیل منصوب می نمایم.

حسن اجرای امور انجمن، ترغیب و تقویت گروه های نمایشی، توجه به اجرای عمومی آثار، تعامل نشاط انگیز با هنرمندان ارجمند استان، ارتباط با نهادها و سازمان ها و ادرات استان، توجه ویژه به شهرستان های استان و هماهنگی لازم با مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاداسلامی استان در تعالی رویکردهای نمایشی از اولویت های ابلاغی این انجمن می باشد.




نظرات کاربران