در حال بارگذاری ...

سرعین ، صاحب تالار بزرگ شهر ومجتمع فرهنگی و هنری می شود

در نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با مسئولین شهرستان سیاحتی و گردشگری سرعین ، احداث تالار بزرگ شهر و مجتمع فرهنگی و هنری در شهر چشمه های بهشتی سرعین مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان اردبیل،در نشست سید ناصر اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با ناصری فرماندار ، زنده دل شهردار و صبوری رئیس شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولین شهرستان سیاحتی و گردشگری سرعین ، احداث تالار بزرگ شهر و مجتمع فرهنگی و هنری در شهر چشمه های بهشتی سرعین مورد بررسی قرار گرفت.مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با اشاره به جایگاه شهرستان توریستی سرعین در کشور ، گفت : سرعین یک موهبت الهی الهی است که در این استان قرار گرفته است .

وی افزود :جاذبه های سیاحتی و گردشگری این شهر بهشتی ایجاب می کند تا تالار بزرگ این شهر و مجتمع فرهنگی و هنری در اولویت ویژه مدیران و مسئولین استانی و کشوری قرار گیرد.

اسحاقی با اشاره به حضور میلیونی گردشگران داخلی و خارجی در این شهر ، ضرورت اجرذای برنامه های فرهنگی و هنری را برای مسافرین در طول سال در شهر یادآورشد و گفت : با ایجاد این مراکز فرهنگی و هنری ، می توانیم جشنواره ها و برنامه های مختلفی را در طول سال برای گردشگران اجرا کرده و زمینه رای برای افزایش مدت اقامت مسافرین و گردشگران فراهم کنیم.

ناصری فرماندار سرهین هم در این نشست با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد سرعین ، ایجاد مجتمع فرهنگی و هنری و تالار بزرگ شهر در شهر سیاحتی سرعینن با توجه به حجم زیاد گردشگران داخلی و خارجی در توسعه همه جانبه این شهر مهم و تاثیرگذار خواند .

سرعین در ٢٥ کیلومتری جنوب اردبیل است. این شهر به علت چشمه‌های آبگرم فراوان ، طبیعت بکر و زیبا ، پیست اسکی و دیگر جاذبه های گردشگری شهرت دارد و یکی از مناطق گردشگری در استان اردبیل است.




نظرات کاربران