در حال بارگذاری ...
در استقبال از بهار

«عروسی کدخدا» با هنرنمایی هنرمندان طنز تبریزی در مشگین شهر اجرا شد

شهروندان مشگینی در آستانه حلول سال نو از نمایش طنز «عروسی کدخدا» استقبال کردند.

به گزارش استان اردبیل، در آستانه فرا رسیدن سال جدید، نمایش طنز «عروسی کدخدا» توسط گروه هنری صمد وممد تبریز با حضور بابک نهرین و  دیگر هنرمندان طنز تبریز در فضایی شاد و با نشاط در سالن ورزشی شهرستان مشگین شهر اجرا شد.

این برنامه پر شور و با نشاط  به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین شهر با همکاری موسسه فرهنگی ، هنری امیر کبیر نوین با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در شهرستان با استقبال کم نظیر اهالی هنر پرور و هنردوست مشگین شهر برگزار گردید.

اجرای برنامه های متنوع  فرهنگی ، هنری و برگزاری مسابقه در بین حضار ، قرعه کشی و اهدای جوایز ارزنده به شرکت کنندگان از دیگر برنامه های اجرا شده در این جنگ با نشاط بود . 

محمد رستمی رئیس اداره فرهنگ و ارشد اسلامی هدف از اجرای این برنامه هنری را ایجاد شور و نشاط اجتماعی و بیان مشکلات اجتماعی از زبان طنز دانست واظهار امیدواری نمود که برگزاری چنین برنامه هایی منجر به شادابی و روحیه خوب در بین جوانان شهرستان باشد . «عروسی کدخدا»  را بهمن تقی پور نوشته و بابک نهرین، آن را کارگردانی کرده است.

در این نمایش طنز  بابک نهرین ، بهمن تقی پور ، نوروز سلیمانی ومحمد علیزاده ایفای نقش  کردند. سعید مومنی ، محمد رضا مرادی و بهزاد زرینه بافی مدیریت هنری و فنی این این نمایش را بر عهده داشتند.




نظرات کاربران