در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل خبرداد

جشن اردیبهشت تئاتر استان اردبیل برگزار می شود

سیدرضی محمودی فخرآبادی ، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل از برگزاری جشن ردیبهشت تئاتر در سی و یکمین روز از اردیبهشت خبر داد.

سیدرضی محمودی فخرآبادی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل، با اعلام این خبر، مراسم اردیبهشت تئاتر را فرصتی مناسب برای تجدید دوستی و محبت های تئاتری ها اعلام کرد و گفت : جشن اردیبهشت ، بهترین فرصت برای تکریم تلاش های هنرمندان تئاتر است.

وی با اعلام اینکه اگر چه اداره کل هنرهای نمایشی کشور ، مانند سنوات قبلی از این رویداد استقبال نمی کند و برگزاری آن را به خود استان ها محول کرده است، گفت : ورود اداره کل هنرهای نمایشی می تواند در برگزاری این ایین مفید و موثر باشد.

رئیس انجن هنرهای نمایشی اردبیل از برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر استان با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل در آخرین روز دومین ماه سال خبر داد و گفت :برنامه های نهایی این جشن پس از تصویب در شورای سیاستگذاری اعلام خواهد شد .

وی با اشاره به تشکیل شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر استانی اردبیل، گفت : بزودی فراخوان بیست و پنجمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل منتشر و این رویداد مهم در شهریورماه سال جاری برگزار می شود.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران