در حال بارگذاری ...
با هدف معرفی و انتخاب آثار برتر

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانی ، شهریورماه سال جاری در اردبیل برگزار می شود

همزمان با بیست و نهمین دوره جشنواره های تئاتر استان های کشور، شهر اردبیل در شهریورماه سال جاری ،میزبان بیست و پنجمین دوره جشنواره تئاتراستانی است.

به گزارش تئاتر اردبیل، همزمان با بیست و نهمین دوره جشنواره‌های تئاتر استان‌های کشور و به منظور انتخاب و معرفی آثار برتر نمایشی استان در سال 96، بیست و پنجمین دوره جشنواره تئاتراستانی اردبیل در دهه دوم شهریور سال جاری برگزار می‌شود. این جشنواره با هدف ارتقاء سطح کیفی آثار نمایشی تولید شده و ارتباط موثر تماشاگران با این آثار و گزینش آثار برجسته و برتر هنرمندان استان جهت حضور در مجامع و رویدادهای معتبر تئاتری کشور، بویژه جشنواره بین المللی تئاترفجر،  به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و با  مشارکت و همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار می‌شود.

جشنواره تئاتر استان به آثار تولید و اجرا شده در طول یک سال تئاتر اختصاص دارد. تمامی گروه­هایی که در حدفاصل زمانی پس از اتمام جشنواره تئاتر استان درسال 95 تا قبل از برگزاری جشنواره در سال 96 تولید و اجرای نمایش داشته­ اند، می­ توانند متقاضی حضور در جشنواره باشند. آخرین مهلت ارسال لوح فشرده اجرای عمومی به دبیرخانه جشنواره  آخر وقت اداری  پنجم شهریورماه است و نتایج بازبینی و ارزیابی نمایشهای متقاضی شرکت در جشنواره هم دهم شهریور اعلام می‌گردد.

 

 




نظرات کاربران