در حال بارگذاری ...
با هدف تقویت نما یش نامه نویسی

نخستین مسابقه نمایشنامه‌نویسی کوتاه «گوهر مراد» برگزار می شود

تئاتر عنوان با هدف تقویت نمایشنامه نویسی ،نخستین مسابقه نمایشنامه‌نویسی کوتاه «گوهر مراد» به صورت درون‌گروهی برگزار می‌کند.

به گزارش تئاتر اردبیل، گروه تئاتر عنوان اردبیل با همکاری انتشارات عنوان در راستای تقویت نمایشنامه نویسی و کشف استعدادهای جوان، نخستین مسابقه نمایشنامه‌نویسی کوتاه «گوهر مراد» را به صورت درون گروهی برگزار می‌کند. این مسابقه بین اعضای گروه تئاتر عنوان برگزار می شود و علاقمندان می‌توانند نمایشنامه‌های کوتاه (تا 3000 کلمه‌) را با موضوع آزاد تا 31 خرداد ماه به ایمیل انتشارات عنوان ارسال نمایند. داوری و ارزیابی آثار توسط دکتر مهدی نصیری، نمایشنامه نویس و رییس کانون ملی منتقدان تئاتر انجام خواهد شد. این مسابقه یک برگزیده خواهد داشت و جایزه آن شامل: لوح سپاس، هدیه نقدی و بسته فرهنگی است. نمایشنامه برگزیده جهت اجرای عمومی از سوی گروه تئاتر عنوان حمایت مالی خواهد شد. همچنین نمایشنامه‌های دوم تا پنجم با نظرات اصلاحی داور مسابقه، در اولویت حضور در سومین جشنواره خصوصی تئاتر عنوان قرار خواهند گرفت. اعضای این گروه تئاتر که علاقمند شرکت در این مسابقه هستند می توانند آثار خود را به ایمیل: onvanbooks@gmail.com  ارسال کنند.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران