در حال بارگذاری ...
بعد از اجرای «اژدر عمی» ،«آی بری باخ»و«ایکی آرواد بیر کیشی »

«قیزقاپیسی،شاه قاپیسی» در اردبیل به صحنه می‌رود

نمایش کمدی موزیکال«قیزقاپیسی،شاه قاپیسی» نوشته و کارگردانی سلیم رحیمی مردادماه سال جاری در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر اردبیل، سلیم رحیمی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر استان که پیش از این و در سال های 1393 ،1394 و 1395 نمایش های کمدی«اژدر عمی»،«آی بری باخ»و« ایکی آرواد بیر کیشی» را در شهرهای اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر با استقبال مردم این شهرستان ها به روی صحنه برده است، مردادماه سال جاری در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل، نمایش کمدی موزیکال«قیزقاپیسی،شاه‌قاپیسی» را  به روی صحنه می برد.

شهرام پوردنیا، سیامک شاگردی، احمد پورستان، لیلی نظری، المیرا طاعتی، شاهین مرادی، ثنا عاشقدل و سلیم رحیمی بازیگران این نمایش خواهند بود.

گروه اجرایی، با هدف آشتی دوباره مردم اردبیل با نمایش های طنز و کمدی و برای قدردانی از تماشگران و خریداران بلیط های این نمایش، یک دستگاه خودرو را در آخرین روز اجرا بر اساس قرعه کشی به یکی از تماشگران اهداء خواهد کرد.

سلیم رحیمی متولد 1339 اردبیل است و فعالیت های نمایشی خود را از سال 1355آغاز کرده و در نمایش های اسیر، احتکارچی، ورکاک، پرواز تا اوج، قایق خون، از خاک به خاک، گرگ خسته، سلطان وجود، اژدرعمی، آی بری باخ  و ایکی آرواد بیر کیشی به ایفای نقش پرداخته و نگارش و کارگردانی نمایش های احتکارچی، اسیر، تاج برداری، جوجی خان، گرگ خسته، پرواز تا اوج، جلاد، چوپان دروغلو، گلین، رسالت اسارت، به سوی نور، چیچکلر، همیاران، آماده، سفر سیب، جای پای پدر، امانت، فینال، آداخلی، قارداش، بایقوش و نمایش های طنز تلویزیونی را در کارنامه فعالیت های هنری خود ثبت کرده است .

نمایش کمدی موزیکال«قیزقاپیسی،شاه‌قاپیسی» از اول تا 25 مردادماه در در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل اجرا می‌شود.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران