در حال بارگذاری ...
توسط سازمان بسیج هنرمندان استان

فراخوان حمایت از تولیدات نمایشی هنرمندان بسیجی اردبیل منتشرشد

بسیج هنرمندان استان اردبیل برای حمایت از تولیدات نمایشی، فراخوان داد

به گزارش تئاتراردبیل، با اعلام فراخوان حمایت از تولیدات هنری و ادبی هنرمندان بسیجی توسط سازمان بسیح هنرمندان استان اردبیل، افراد متقاضی می‌توانند آثار خود را در بخش‌ نمایش به این مرکز ارسال کنند.

 هنرمندان استان برای تولید اثر در سال 96 می‌بایست موضوع‌های دارای اولویت مانند، بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی (ولایت و رهبری، عدالت، ظلم ستیزی، مبارزه با استکبار، ایثار، شهادت و غیره)، نمایش جلوه‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در عرصه هنر و ادب، پرداختن به شهدای مدافع حرم، شهدای هسته‌ای، و شهدای ترور در انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار دهند.

از دیگر اولویت‌های تولید اثر برای شرکت در این فراخوان می‌توان به مقابله با جنگ نرم و شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌ای استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران، جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در سالم سازی جامعه، وحدت اسلامی و مبارزه با اندیشه‌های تکفیری، نقش مردم در مقابله با تروریسم، فتنه، جریانات انحرافی و منافقین، سبک زندگی اسلامی ایرانی، مضامین آئینی و اجتماعی، نقش بسیج در حفظ و توسعه علمی، فرهنگی و سازندگی کشور و همچنین نقش همبستگی و انسجام اسلامی در حمایت از مقاومت و بیداری اسلامی اشاره کرد.

علاقمندان می‌توانند  طرح‌های خود را به کانون‌های بسیج هنرمندان در شهرستان های محل سکونت خود و یا سازمان بسیج استان مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل تحویل داده تا پس از بررسی، نسبت به حمایت مالی، ساخت و تولید آثار هنری و ادبی آنها اقدام شود.

فراخوان ارسال آثار به جشنواره حمایت از تولیدات هنری و ادبی هنرمندان بسیجی در همدان از اواسط خردادماه امسال آغاز شده و تا سیزدهم تیرماه 96 نیز ادامه دارد.




نظرات کاربران