در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با اختتامیه جشنواره تئاتر استانی اردبیل

نمایش«مدافعین» در تالار شمس عطار اردبیلی اجرا شد

همزمان با آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل، گروه تئاتر فروغ اردبیل، نمایش«مدافعین» را در تالار شمس عطار اردبیلی اجرا کرد

به گزارش تئاتر اردبیل، همزمان با آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل و در آستانه حلول ماه محرم و استقبال از عزاداری ها و سوگواری های مردم شهر اردبیل و با هدف ادای احترام به شهدای مدافعین حرم، گروه تئاتر فروغ اردبیل، نمایش«مدافعین» را به کارگردانی مجید واحدیزاده در تالار شمس عطار اردبیلی به روی صحنه برد. در این نمایش، مجید واحدیزاده، محمدرضا خدایی، فرشید سلامت و سید حسین نصیری به ایفای نقش پرداختند.

در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر استانی اردبیل که با حضور مسئولین و هنرمندان و گروههای نمایشی استان برگزارشد، ستاد برگزاری جشنواره از جاوید رخشانی، عظیم اسدی، غریب منوچهری، مجید واحدیزاده، حسن باستانی و سیروس همتی، بازبینان و داوران جشنواره با اعطای لوح سپاس تجلیل کرد. همچنین در این مراسم محمد اذغاب به دلیل برگزاری کارگاه آموزشی و ابراهیمی به دلیل ایجاد کمپین تئاتر برای همه و نیز گروههای اجرایی نمایش های«وداع با اسلحه»، «جایی میان بودن و نبودن»، «کریم آقا»، «زنان میمون دژ»، «و خداوند درون یک مرد دوقلب قرار نداد» و «به تاریکی عادت کن» قدردانی شد. اجرای آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانی با سعید نوریان بود.




نظرات کاربران