در حال بارگذاری ...
در دومین روز جشنواره تئاتر استانی

بیله سواری ها «تمام که نمی شود ولی تمام» را به صحنه بردند

گروه نمایشی باربد بیله سوار در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر اردبیل، نمایش "تمام که نمی شود ولی تمام" را در تالار شمس عطار اردبیلی به صحنه بردند.

به گزارش  تئاتر اردبیل، گروه تئاتر باربد شهرستان بیله سوار مغان در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر  استانی اردبیل، نمایش «تمام که نمی شود ولی تمام» نوشته  و کار اکبر صادقی را  در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل به صحنه برد. این نمایش که منتخب اول نوزدهمین جشنواره تئاتر منطقه دشت مغان است پیش از این درورهای نهم و دهم  آبان در مجتمع فرهنگی و هنری امام علی(ع) شهر مرزی بیله سوا و روز یازسیزدهم یازدهم آبا ن در تالار حافظ شهر گرمی و در روز سیزدهم آبان در مجتمع فرهنگی و هنری شهر پارس آباد به روی صحنه  رفته است.

اکبر صادقی، آیسان کاری و یوسف دادجو برای این نمایش، بازی کردند. فاطمه زهرا کاری، محمدرضا عرفانی، امین موسوی، عزیز داش تیموری، جابر فتحی و فیاض بهرام دیگر عوامل اجرایی این نمایش بودند.

مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل روز سی ام آبان با معرفی برترین ها و تجلیل از برگزیدگان در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل به کار خود پایان می دهد. 




نظرات کاربران