در حال بارگذاری ...

حضور هنرمندان تئاتر در مجموعه تلویزیونی«یول اوزونو»

جمعی از هنرمندان تئاتر اردبیل با حضور در مجموعه تلویزیونی«یول اوزونو»، در شب های ماه مبارک رمضان میهمان خانه های مردمند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر اردبیل، مجموعه تلویزیونی«یول اوزونو» به کارگردانی میر دولت موسوی  از شبکه استانی سبلان، در حال پخش است. این مجموعه که پخش آن از اول رمضان آغاز شده، در 26 قسمت 45 دقیقه ای تولید شده است. این مجموعه را میردولت موسوی، ستاره کاظمی و مریم صبوری نوشته و میردولت موسوی آن را کارگردانی کرده است.سید رضی محمودی، صادق مولایی، محمدرضا خدایی، صمد واحدی زاده، حسین نوروز زاده، هانیه سیمزاری، سایه عباس پور، بهرام پوردنیا، آرزو مهری، طاهر جهانگیری، لیلی نظری، مهرداد حسینی، مریم ندایی، کاظم هاشم زاده و یحیی پور امینی به همراه سیروس همتی، محمد حمزه زاده، محمد مسلمی، آتش تقی پور، حمیده مقدس زاده و الهام حیدریان،حضور دارند.یلدا دست افشان، بهروز اللهوردی، سیامک حسن زاده، سما لطیفی، امیر حسین موسوی و سینا واحدی زاده از دیگر بازیگران این مجموعه اند.

این سریال داستان منصور ، جوان ۴۵ ساله ای است که قبلا عاشق دختری بوده و ازدواج نکرده است. خانواده او در تلاش اند تا منصور تشکیل خانواده داده تا سرو سامان بگیرد. در کنار این داستان اتفاق هایی برای خانواده و اطرافیان آنها می افتد که هر کدام تقریبا داستان جداگانه ای دارد و در داستان همه در تلاش اند تا به منصور جوان ۴۵ ساله کمک نموده و در جهت حل مشکلات او هستند.در این مجموعه تلویزیونی که در شهر اردبیل ضبط می شود،

مجموعه تلویزیونی «یول اوزونو» به تهیه کنندگی محمدرضا محمدی به سفارش شبکه استانی سبلان تهیه و پخش می شود.




نظرات کاربران