در حال بارگذاری ...
در پی درگذشت مجید واحدیزاده

مسئول امور تئاتر استانهای حوزه هنری کشور پیام تسلیت داد

توحید معصومی، مسئول امور تئاتر استانهای حوزه هنری کشور به مناسبت درگذشت هنرمند توانای تئاتر، مجید واحدیزاده پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش تئاتر اردبیل، در پی درگذشت ناگهانی و ناباورانه مجید واحدیزاده از هنرمندان تئاتر کشور، توحید معصومی، مسئول امور تئاتر استانهای حوزه هنری کشور، پیام تسلیتی صادر کرد.
در این پیام آمده است: «مجید واحدیزاده، بی شک تاثیرگذارترین هنرمند در تئاترِ بعد از انقلاب اردبیل است. وی با خلق آثار ماندگار و منحصر به فردش بیش از دو دهه نه تنها بر تئاتر اردبیل  و منطقه که بر تئاتر ایران تاثیر گذاشت. اکنون درست است که  در میان ما نیست اما به واقع و با تاسف باید اذعان داشت که وی از چند سال پیش به خاطر عدم برنامه ریزی صحیح فرهنگی و هنری در استان از میان ما رفته بود و دیگر شمع هنرش نور افشانی نمی‌کرد. چه، خود همیشه می‌گفت وقتی تئاتر کار نمی‌کند انگار که‌‌ در این دنیا نیست! برای هنرمند عاشقی چون مجید واحدیزاده البته که تئاتر در حکم حیات بود. او براستی مفهوم واژه "آرتیست" را معنا و زندگی کرد. و البته ناباورانه و قبل از اینکه تئاتر استان و کشور بهره کافی از تجربیات ارزشمندش ببرد سرود رحلت سر داد. هنوز باور ندارم که آقا مجید در بین مانیست. البته که چنین است. مجید با آثارش با همان انرژی که هنگام نقش‌آفرینی از خود نشان می‌داد به حیات خود در فرهنگ و هنر این سرزمین ادامه خواهد داد.
این هجرت ناباورانه را خدمت پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر اردبیل و کشور، خانواده معزی و اعضای محترم گروه تئاتر فروغ تسلیت می‌ گویم.»




نظرات کاربران