در حال بارگذاری ...

اعلام برنامه های روز سوم جشنواره تئاتر استانی فجر در اردبیل

برنامه های روز سوم جشنواره تئاتر استانی فجر در اردبیل اعلام شد.

به گزارش ایران تئاتر از اردبیل، برنامه های سومین روز جشنواره استانی فجر اردبیل که آغازگر بخش استانی  سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجراست،  اعلام شد. در  روز سوم این رویداد نمایشی، در ساعت 10 صبح و در محل تالار استاد جابر عناصری حوزه هنری اردبیل، کارگاه «سیستم استانیسلاوسکی»با حضور نوفل ولی یف از هنرمندان برجسته تئاتر کشور جمهوری آذربایجان برگزار می شود.

هنرمندان، گروه های نمایشی و علاقه مندان به تئاتر در این روز و در  تالارشمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل، شاهد اجرای نمایش،«مرجن» نوشته بهرام محمد ایری و کار مشترک شهروز ایری و رسول رونق از شهرستان بندرترکمن استان گلستان خواهند بود.

همچنین در این روز، هنرمندان تئاتر جمهوری آذربایجان، نمایش «یک سبد تنهایی» نوشته زنده یاد مجید واحدیزاده را با کارگردانی نوفل ولی یف در تالار بیضای اردبیلی به روی صحنه می برند. در این روز همچنین ویژه برنامه شبی با زنده یاد مجید واحدیزاده در نگارخانه میر قوام الدین اردبیلی برگزار می شود.

در دومین  روز این جشنواره، کارگاه «تئاتر فیزیکال» با حضور یاسر خاسب از تهران در تالار استاد جابرعناصری حوزه هنری اردبیل برگزار شد و مرجان پور غلامحسین از تهران، نمایش «پرواز745»» را در تالارشمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل به روی صحنه برد.

برگزاری نشست با کارگردانان نمایش های اجراشده، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان«چهل سال، اقتدار و عزت، چهل سال حضور در صحنه» و نمایشگاه و فروشگاه کتاب تئاتری با 40درصد تخفیف  از دیگر برنامه های روز دوم جشنواره تئاتر استانی فجر اردبیل بود.




نظرات کاربران