در حال بارگذاری ...
از 10 تا 14 اردیبهشت

نوزدهمین جشنواره تئاتر منطقه مغان برگزار می شود

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل از برگزاری نوزدهمین جشنواره تئاتر منطقه مغان در روزهای دهم تا چهاردهم اردیبهشت خبر داد.

به گزارش تئاتر اردبیل، غریب منوچهری، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با اعلام اینکه نوزدهمین جشنواره تئاتر منطقة دشت مغان با شرکت گروه های نمایشی سه شهرستان پارس آباد، گرمی و بیله سوار و با هدف تشویق و ترغیب هنرمندان، بالا بردن سطح کیفی برنامه های هنری، کشف استعدادهای نو و ایجاد بستر برای ارائه ایده های خلاق با رویکرد اجرای عمومی تئاتر برای همه برگزار می شود، اجرای این رویداد نمایشی در روزهای دهم تا چهاردهم  اردیبهشت ماه خبر داد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان این که افتتاحیة بخش کارگاه های آموزشی و اجراهای عمومی جشنواره، ٧ فروردین ماه ٩٧ و همزمان با روز ملی هنرهای نمایشی خواهد بود، گفت: این جشنواره در سه مرحله کارگاه های آموزشی، اجراهای عمومی و بخش اصلی رقابتی برگزار خواهد شد.

غریب منوچهری با اشاره به آخرین مهلت تحویل فیلم نمایش تا ٥ اردیبهشت ماه سال جاری برای شرکت در جشنواره، افزود: آثاری که دارای مضامین مرتبط با دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، اقتصاد مقاومتی، آسیب های اجتماعی و فرهنگ بومی محلی باشند در اولویت قرار خواهند داشت.




نظرات کاربران