در حال بارگذاری ...
فرهاد قائمیان:

به تئاتری بودنم افتخار می‌کنم

فرهاد قائمیان از هنرمندان اردبیلی سینما، تئاتر و تلویزیون با حضور درجمع گروه اجرایی نمایش«سارای»، گفت:به تئاتری بودنم افتخار می‌کنم.

به گزارش تئاتر اردبیل، فرهاد قائمیان از هنرمندان تئاتر اردبیل که حضوری فعال و تاثیرگذار در تلویزیون، سینما و تئاترکشور دارد، در تمرین نمایش «سارای» حضور یافت.

قائمیان در جمع گروه اجرایی نمایش«سارای» با اعلام اینکه هنرمندان و گروه های نمایشی استان اردبیل، حضوری موفق و تاثیرگذار در محافل و جشنواره های تئاتری داشته و دارند، با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های نمایشی تئاتری های استان، از اردبیل به عنوان قطب تئاتر خیز کشور یاد کرد.

وی با اعلام اینکه حضورم در سینما و تلویزیون را مدیون فعالیت های تئاتری ام در شهر اردبیل می دانم، گفت: من یک تئاتری ام و همواره به تئاتری بودنم افتخار  می‌کنم.

فرهاد قائمیان، بازیگر محبوب اردبیلی که به عنوان نخستین سفیر مهربانی بنیادحمایت از کودکان بی سرپرست و سرطانی استان اردبیل معرفی شده است،  در مراسمی، نشان عالی خیّرین مدرسه ساز را که منقش به تصویر مرحوم علیپور بزرگ خیّر مدرسه ساز کشور است، دریافت کرده است و امشب دراختتامیه هنرواره ملی «انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» در اردبیل با حضور میهمانان کشوری، مسئولین استانی و هنرمندان منتخب از استان‌های سراسر کشور  در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل مورد تجلیل قرار میگیرد. 

این دیدار با حضور روح الله حبیب زاده، نادر مهدیلو، احمد پروستان، غفور ملکی، سعید نوریان، فریبا مهرزاد، فرشید سلامت، ابراهیم نیرومند، فاطمه اجاقی، حامد حیدری باریس، عباس حدیثی، میلاد نجفلو، هانیه سیمزاری، جعفر خدابنده لو، آذریاری، نازنین سیمزاری و دیگر بازیگران و عوامل اجرایی نمایش«سارای» برگزار شد.

«سارای» نوشته و کار روح الله حبیب زاده است که برای اجرای عمومی، در حال تمرین است. نادر مهدیلو، فریبا مهرزاد، احمد پروستان، جعفر خدابنده لو، عباس حدیثی، هانیه سیمزاری و میلاد نجفلو از بازیگران این نمایش هستند.

نمایش«سارای» پیش از این  و در ماه های بهمن و اسفند سال 78 با بازی حدیقه طالبی، داور فرمانی، جعفر خدابنده لو، سعید نوریان، زنده یاد غلام میرزا قلی پور، بهرام پوردنیا، فریبا مهرزاد، فریده بدیعیان، مینا بوذری، آیت طالبی، محمود مهدوی، سیامک شاگردی، زهرا خدابنده لو، شهرام پور دنیا، الهام قلی پور، عصمت نوریان، صمد واحدیزاده و حسین بوذری در تالار بیضای اردبیلی به روی صحنه رفته است.




نظرات کاربران