در حال بارگذاری ...
با برگزاری مراسمی

فرهاد قائمیان در زادگاهش تجلیل شد

فرهاد قائمیان از هنرمندان اردبیلی تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور در هنرواره انقلاب اسلامی، روایت ایرانی تجلیل شد.

به گزارش تئاتر اردبیل، فرهاد قائمیان از هنرمندان اردبیلی تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور در هنرواره انقلاب اسلامی، روایت ایرانی که با حضور آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و نیز برگزیدگان و منتخبین این رویداد هنری در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار شد، مورد تجلیل قرار گرفت.

وی در این مراسم با بیان اینکه شهدا، جانبازان و ایثارگران هنرمندان و افتخار اصلی مردم ایران هستند، گفت: امروز ما هرچه داریم، مدیون جانفشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

قائمیان ادای احترام به شهدا را افتخاری برای هنرمندان توصیف کرد و با اعلام اینکه امروز ما موظف به دفاع از ارزش های والای شهدا و تبیین اندیشه آن ها هستیم، افتخار خود را اردبیلی بودن دانست و با اشاره به پیشینه غنی فرهنگی و هنری اردبیل، افزود: این خطه هنرمندان و چهره‌های بزرگ متعددی را به مجامع ملی و بین المللی معرفی کرده و این ممکن نبوده مگر در سایه تربیت معنوی مردم این خطه و ارزش‌های والایی که مشق زندگی مردم دارالارشاد شده است.

وی با بیان اینکه نگاه مثبت و دلگرم کننده مردم اردبیل موجب رشد و تربیت هنرمندان متعدد شده است، افزود: در چنین شهری چهره‌های شاخصی پا به عرصه وجود گذاشته اند.

 




نظرات کاربران