در حال بارگذاری ...
در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با شهرام کرمی عنوان شد:

برگزاری یک رویداد بین المللی و یا ملی نمایشی در اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، دیدار کرد.

به گزارش تئاتر استان اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که اتابک نادری، مسئول اموراستان های اداره کل هنرهای نمایشی و غریب منوچهری، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل هم حضور داشتند، طرفین  درباره برنامه های آتی هنرهای نمایشی استان اردبیل و ظرفیتها و پتانسیلهای استان اردبیل به لحاظ مرزی بودن و تعامل با کشور جمهوری آذربایجان به گفتگو نشستند. شهرام کرمی، با اشاره به فعالیت های نمایشی استان اردبیل و حضور موفق هنرمندان این استان در مجامع مختلف نمایشی داخلی و خارجی، تئاتر این استان را تئاتری فعال عنوان کرد. وی با اعلام اینکه اطلاع کافی از برنامه ها و فعالیت های تئاتری استان اردبیل داشته و در جریان این فعالیت ها هستم، استان اردبیل را استانی با طرفیت بالای نمایشی دانست و بر ضرورت ارتقای تئاتر این استان با ایجاد فضاهای نمایشی و جلب حمایت های سرمایه گذاران برای ایجاد سالن ها و پلاتوهای نمایشی در این استان تاکید کرد.
مدیرکل هنرهای نمایشی با ابراز رضایت از فعالیت های نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل و نیز درگاه استانی ایران تئاتر در اردبیل، بر برگزاری یک رویداد ملی و یا بین المللی تئاتر در اردبیل قول مساعد داد.
سید ناصر اسحاقی هم در این دیدار با اشاره به پیشینه تئاتر اردبیل و جایگاه آن در بین استان های کشور، از اداره کل هنرهای نمایشی برای برگزاری بخش استانی جشنواره تئاتر فجر در اردبیل قدردانی کرد.
وی با اعلام اینکه استان اردبیل با توجه به ظرفیت ها و توانمندی هایی که دارد، می تواند در برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی تئاتر سهیم باشد، از حضور هنرمندان تئاتر استان اردبیل در جشنواره های خارجی خبر داد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلای استان اردبیل با اعلام رضایت از فعالیت ها و برنامه های انجمن هنرهای نمایشی استان، گفت: انجمن هنرهای نمایشی بازوی قدرتمندی برای توسعه فعالیت های نمایشی در استان است و ما با توجه به اعتمادی که به این انجمن داشته و داریم، دبیری جشنواره تئاتر استانی را به این انجمن واگذار کرده ایم.
وی با اعلام اینکه وضعیت تئاتر در این استان مناسب است و هنرمندان و گروه های نمایشی استان حضور فعالی در صحنه های نمایشی دارند، از استقبال مردم هنردوست اردبیلی از برنامه های نمایشی آمادگی استان و دستگاه های اجرایی برای میزبانی گروه های نمایشی داخلی و خارجی خبر داد.




نظرات کاربران