در حال بارگذاری ...
فرهاد قائمیان:

یوسف جاوید عزیز دل همه تئاتری ها بود

فرهاد قائمیان از هنرمندان و چهره های نام آشنای سینما، تئاتر و تلویزیون کشور، گفت: یوسف جاوید، عزیز دل همه هنرمندان بویژه تئاتری ها بود.

به گزارش تئاتر اردبیل، فرهاد قائمیان از هنرمندان و چهره های نام آشنای سینما، تئاتر و تلویزیون کشور که مجموعه تلویزیونی«گاندو» با بازی این هنرمند اردبیلی از شبکه سوم سیما در حال پخش است، درگذشت هنرمند برجسته تئاتر، تلویزیون و سینما را به هنرمندان و جامعه فرهنگی و هنری استان تسلیت گفت و افزود: خبر درگذشت زنده یاد یوسف جاوید، تلخ بود، به اندازه ای که دنیا روی شانه هایم لرزید.

وی با اعلام اینکه یوسف جاوید از هنرمندان با مرام و خوش نام اردبیلی بود، گفت: خنده ها و دل مهربان یوسف جاوید برای همیشه در خاطره هایمان خواهد ماند.

این هنرمند برجسته کشور با ابراز تاسف از هجرت ناباورانه هنرمند اردبیلی، اظهار داشت: یوسف جاوید، عزیز دل همه هنرمندان بویژه تئاتری ها بود.

انجمن های نمایش استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان و نیز گروه های نمایشی شهرستان های تابعه استان با صدور پیام های تسلیت جداگانه ای، ضایعه درگذشت این چهره تئاتری را به جامعه فرهنگی و هنری استان، خانواده معزا و ابوی و همسر هنرمند این سفر کرده، تسلیت گفتند.




نظرات کاربران