در حال بارگذاری ...
لعیا زنگنه در جمع گروه اجرایی نمایش«داش آکل، داش آکل»:

اردبیل، سرشار از استعداد هنری است

لعیا زنگنه از هنرمندان نام آشنای تلویزیون و سینما با حضور در تالارشمس عطاراردبیلی و در جمع گروه اجرایی نمایش«داش آکل، داش آکل»، گفت: اردبیل، سرشار از استعداد هنری است.

به گزارش تئاتر اردبیل، لعیا زنگنه از هنرمندان  نام آشنای تلویزیون و سینما با حضور در تالارشمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل،  جمع گروه اجرایی نمایش«داش آکل، داش آکل»، از استان اردبیل به عنوان استانی با ویژگی های خاص و منحصر به فرد در کشور یاد کرد و با بیان اینکه این دیار از پیشینه ای غنی در تاریخ برخوردار است، از حضور تاثیرگذار هنرمندان این استان در سینما، تئاتر و تلویزیون به نیکی یاد کرد و گفت: اردبیل، سرشار از استعداد هنری است.

وی با اعلام اینکه استان اردبیل، ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه های فرهنگی، مذهبی، تاریخی، هنری و گردشگری دارد، افزود: این استان نیازمند حمایت و سرمایه گذاری است و انتظار این است که متولیان و مسئولین کشوری و استانی، این استان را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

این بازیگر و چهره هنری کشور با ابراز رضایت از کارهای هنری هنرمندان اردبیل، تولید و اجرای نمایش را در توسعه و ارتقای فرهنگ تاثیرگذار خواند و خواستار مشارکت بیشتر دستگاه اجرایی و تلاش مضاعف هنرمندان برای رونق بخشی به تئاتر شد.

به گزارش تئاتر اردبیل، گروه تئاتر سایا با مشارکت و همراهی انجمن هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان نمایش «داش آکل، داش آکل» نوشته محمدتقی احتیاط با کارگردانی  حسن رهنماآذر روزهای سی ام خرداد تا سوم تیرماه سال جاری  در  تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل به روی صحنه می رود.

کیوان پورمحمدتقی، سید سعید موسوی، مریم راثی رحیمی و حسن رهنماآذر بازیگر این نمایشند. دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:سعید نوریان،  مشاور کارگردان؛ رامین قاسمی، موسیقی؛ سمانه صفری، منشی صحنه؛ مهیاربابانژاد، دستیار کارگردان؛ فاطمه اجاقی، گریمور؛ مهران جعفری، مدیر صحنه و سیدرضی محمودی فخرآبادی، سرپرست گروه.




نظرات کاربران