در حال بارگذاری ...
مدیر پرتال تئاتر ایران و سردبیر ایران تئاتراعلام کرد:

درگاه تئاتر اردبیل، دومین درگاه فعال ایران تئاتر در بهار98

علی اکبر عبدالعلی زاده، مدیر پرتال جامع تئاتر ایران و سردبیر ایران تئاتر در همایش روسای انجمن هنرهای سراسر کشور در مشهد از کسب رتبه دوم درگاه استانی اردبیل در سه ماه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش تئاتر اردبیل، علی اکبر عبدالعلی زاده، مدیر پرتال جامع تئاتر ایران و سردبیر ایران تئاتر که در همایش روسای انجمن هنرهای سراسر کشور در مشهدمقدس سخن می گفت، با اعلام اینکه بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، درگاه استانی تئاتر اردبیل، یکی از درگاه های فعال موفق کشور است، افزود: درگاه استانی تئاتر اردبیل، همواره جزو سه درگاه فعال کشور و در آخرین ارزیابی که توسط کارشناسان صورت گرفته، رتبه دوم درگاه فعال استانی را در سه ماه اول سال جاری به خود اختصاص داده است. وی با بیان اینکه در این دوره ارزیابی، درگاه استانی خوزستان، رتبه اول را به خود اختصاص داده است، گفت: درگاه استانی آذربایجان شرقی هم در جایگاه و رتبه سوم این ارزیابی قرار گرفته است. وی نقش راهبردی و کاربردهای رسانه را در توسعه تئاتر کشور و استان ها مورد تاکید قرار داد و افزود : درگاه های تئاتر استانی، بستر مناسبی برای بیان مشکلات، نیازها و محل نمایش تلاش های هنرمندان تئاتر استان هاست. مدیر پرتال تئاتر ایران با اعلام اینکه ملاک فعال و موفق بودن درگاه ها، تولید و انتشار روزانه اخبار فعالیت های تئاتری در درگاه های استانی است، اظهار داشت:  درگاه تئاتر استان اردبیل طبق جدول آماری تولید خبر و محتوا با تولید 84مطلب و با میانگین ماهانه 28خبر، گزارش، یاداشت، گفتگو و گزارش تصویری ، رتبه دوم را در فصل بهار 98 در میان درگاه های استانی پرتال تئاتر ایران داشته و این حجم از فعالیت جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: درگاه های استانی خراسان رضوی، بوشهر و یزد در رتبه های چهارم تا ششم این ارزیابی قرار گرفته اند.

درگاه تئاتر اردبیل از زمستان 1395 فعالیت خود را به مدیریت سعید نوریان از هنرمندان و فعالین تئاتری، فرهنگی و رسانه ای کشورآغاز کرده و در طی این این مدت چندین بار از سوی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و مدیر پرتال تئاتر ایران به عنوان درگاه برتر تئاتر ایران انتخاب شده و در چند نوبت توسط اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان، ستاد برگزاری جشنواره استانی، جشنواره استانی تئاتر فجر، جشنواره خصوصی عنوان و هنرواره حبیب مورد تقدیر قرار گرفته است.




نظرات کاربران