در حال بارگذاری ...

دیدار رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با خانواده زنده یاد یوسف جاوید

در آستانه چهلمین روز درگذشت هنرمند و فعال تئاتر اردبیل زنده یاد یوسف جاوید، رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با خانواده این چهره تئاتر، سینما و تلویزیون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تئاتر اردبیل، امیر نصیر بیگی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور در آستانه چهلمین روز درگذشت هنرمند و فعال تئاتر اردبیل زنده یاد یوسف جاوید،  با خانواده این چهره  تئاتر، سینما و تلویزیون دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که مصطفی قهرمانی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان و نیز تعدادی از فعالین تئاتر اردبیل هم حضور داشتند، امیر نصیر بیگی  ضمن تجلیل از مقام هنرمند، درگذشت یوسف جاوید را  به جامعه هنری استان اردبیل تسلیت گفت. وی  از توسعه هنرهای ارزشی در استان اردبیل خبرداد و گفت: بهره گیری از تجریبیات خلاق در زمینه هنر می تواند استان اردبیل را به قله های هنر رهنمون کند.نصیر بیگی به دیدار با هنرمندان استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: تولیدات هنری خوب و تاثیرگذار در استان اردبیل مورد تاکید سازمان بسیج هنرمندان کشور است و  تعامل با هنرمندان سایر استان ها و بهره گیری از تجربیات سایر هنرمندان می تواند در این خصوص راهگشا شود.

نصیربیگی دیدار با خانواده های شهدای شاخص هنرمنداستان اردبیل ، رونمایی از نمایش رادیویی مربوط به زندگینامه و نحوه شهادت روحانی شهید حجت السلام محبی در روستای کویج مشکین شهر و دیدار با خانواده شهیدان محمدزاده  را از مهمترین برنامه های خود در سفر به استان اردبیل اشاره کرد و با قدردانی از تلاش های استاد اصغر جاوید برای تعالی سینما در استان اردبیل، تکریم از هنرمندان ارزشی و پیشکسوت را وظیفه بسیج هنرمندان عنوان کرد و افزود: دیدار با هنرمندانی چون اصغر جاوید و ادای احترام و تجلیل فرزند فقیدشان که از نام آوران هنر استان اردبیل هستند، موجب تقویت روحیه جهادی هنرمندان بسیجی می شود. رئیس  سازمان بسیج هنرمندان کشور در پایان سخنان خود از هنرمندان استان خواست برای تعالی هنر انقلاب اسلامی در اردبیل تلاش کنند.




نظرات کاربران