در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی اردبیل:

شب های فرهنگ و هنر اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل، گفت: از پنجم تا نهم مرداد،همزمان با هفته پاسداشت استان اردبیل و از ششم تا نهم مردادما، شب های فرهنگ و هنر شهرستان های استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در گفتگو با تئاتر اردبیل، با بیان اینکه 4 مرداد به عنوان روز ملی اردبیل نامگذاری شده و هرساله به همین مناسبت برنامه های ویژه ای در سطح استان برگزار می شود، از اجرای شب های فرهنگ و هنر شهرستان های خلخال، مشگین شهر، نمین، بیله سوار، پارس آباد و بیله سوار همزمان با هفته پاسداشت استان اردبیل خبر داد وگفت: شب های فرهنگ و هنر شهرستان‌های استان فرصتی برای تبادل و تعامل بین شهرستان، شهروندان و مسئولین استان برای معرفی پتانسیل‌های فرهنگی و هنری است. وی با اعلام اینکه در این شب های فرهنگی و هنری  برنامه‌های مختلفی در رشته‌های  هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، نمایشگاه‌های عکس، نمایشگاه کتاب، معرفی مفاخر، داستان، فیلم با حضور هنرمندان شهرستان های تابعه استان برگزار می شود، افزود: این برنامه ها از پنجم  تا نهم مرداد از ساعت ۱۹ در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار می شود. اسحاقی از اجرای نمایش«شاعر زباله ها» به کارگردانی شیرزاد عسگری و «شاه اسماعیل» به کارگردانی غریب منوچهری به همراه نمایش رژه سربازان قزل باش ها در این هفته خبر داد و گفت: در پنجم مرداد شهرستان خلخال، میزبان این برنامه خواهد بود و شهرستان مشگین شهر هم در روز ششم مرداد اجرای برنامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه در روزهای هفتم و هشم مرداد، هنرمندان شهرستان های پارس آباد و بیله سوار اجرای برنامه خواهند داشت از برگزاری شب های فرهنگی و هنری شهرستان های نمین و سرعین در نهمین روز از مردادماه خبر داد.

 

 

 




نظرات کاربران