در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی اردبیل:

خبرنگاران، طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی، در پیامی روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش تئاتر استان اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در آستانه روز خبرنگار، با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی، در پیامی روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه تبریک گفت. در پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل، آمده است:

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ؛ سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند»

هفدهم مرداد ماه که به یاد شهید سرافراز محمود صارمی، روز خبرنگار نامگذاری شده، روز تلاشگران عرصۀ قلم و اندیشه است. این روز، یادآور روز انسانهای  پاک، متعهد و مجاهدان و سخت کوشان بی منتی است که به دنبال سرافرازی کشور عزیزمان ایران هستند.

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم می باشند که با قلم و اندیشه خبرنگاریشان، تمام سختی ها و مشکلات را به جان خریده و  باهمدلی و همزبانی روشنی بخش راه پیشرفت و توسعه کشور خود می باشند و بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت این قشر زحمتکش در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

ضمن گرامیداشت هفدهم مرداد «روز خبرنگار» و پاسداشت خاطرۀ شهدای اصحاب رسانه و بخصوص شهید محمود صارمی، این روز را به حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران سخت کوش استان اردبیل تبریک و تهنیت عرض نموده و تلاش شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم.

از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم».

سید ناصر اسحاقی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل




نظرات کاربران