در حال بارگذاری ...

پیشکسوت تئاتر اردبیل، مورد تکریم هنرمندان و فعالین تئاتری قرار گرفت

جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان فعال اردبیل با حضور در منزل استاد اکبر منصوری، این هنرمند توانا و نام آشنای اردبیلی را مورد تکریم قرار دادند.

به گزارش تئاتر اردبیل،  جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر استان با حضور در منزل استاد اکبر منصوری و ضمن عیادت از این هنرمند پیشکسوت و فعال تئاتری استان، تلاش های ارزنده این هنرمند نام آشنای استان را مورد تکریم قرار دادند. این دیدار و تکریم با حضور نادر مهدیلو، ناصر رهنماآذر، غریب منوچهری، غفور ملکی، عصمت نوریان، سعید نوریان، علی دانش، محمد تقی اسماعیلی، نورالدین پناهی، کریم عظیمی ججین، سیامک شاگردی،  محمد فردین ، محمد سیمزاری، علی فرازی، سید رضی محمودی، جاوید رخشانی، بهرام پوردنیا،کاظم هاشم زاده،حافظ بابا نژاد، مجید بشکل و داور نجفی انجام گرفت.

استاد اکبر منصوری از هنرمندان با سابقه اردبیل است که در نمایش های محتلف به عنوان بازیگر، کارگردان، سرپرست گروه، طراح صحنه، مدیر صحنه و چهره پرداز حضور موثری داشته و در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم کوتاه و بلند داستانی و سینمایی به عنوان بازیگر حضور تحسین برانگیزی داشته است.

استاد اکبر منصوری از شاگردان استاد حسن نجفلو و از هم بازی های اسماعیل صدقیانی،  حبیب نجفلو، داود جلایی، نادر مهدیلو و ناصر جعفری است و در جشنواره های مختلف تئاتری به عنوان عضو هیئت انتخاب، بازبینی، داور، کارگردان و بازیگر حضور داشته است.




نظرات کاربران