در حال بارگذاری ...

رادیو هنر، رسانه ای مناسب برای هنرمندان

رادیو هنر، هنوان برنامه ای است که به ابتکار صداو سیمای مرکز اردبیل با هدف ایجاد ارتباط مستمر با هنرمندان و اطلاع رسانی فعالیت های هنری تولید و پخش می شود.

به گزارش تئاتر اردبیلَ، صدا و سیمای مرکز اردبیل در کنار تولید برنامه های مختلف برای اقشار مختلف مردم استان اردبیل، از سال 1396، برنامه رادیو هنر را به صورت اختصاصی برای هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر استان اردبیل تولید و پخش می کند که در بین فرهیختگان فرهنگی و هنری استان مورد توجه قرار گرفته است. این برنامه که به منظور تقویت رابطه رادیو با هنرمندان استان و اطلاع رسانی درباره آخرین فعالیت های هنری استان از جمله تئاتر، فیلم، موسیقی، معماری، مجسمه سازی، نقاشی و خوشنویسی به تهیه کنندگی اصغر تقایی از هنرمندان و شاعران و نویسندگان اردبیلی از صدای مرکز اردبیل و در روزهای جمعه پخش می شود. امین رسولی که خود از هنرمندان تئاتر استان هستند و به عنوان معاون صدا در صدا و سیمای مرکز اردبیل، مشغول خدمت و انجام وظیفه هستند، اجرای این برنامه را به عهده دارند و فرشید سلامت هم که خود از هنرمندان فعال تئاتری است، برای این برنامه، گزارشگری می کنند.

رادیو هنر به مدت ۶۰ دقیقه هر هفته به صورت تولیدی تهیه و پخش می شود. مخاطب هدف برنامه ۸۵ درصد مخاطب خاص( فرهیختگان) و ۱۵ درصد مخاطب عام در نظر گرفته شده است. این برنامه در حوزه تخصصی هنر تهیه می شود و سعی دارد با رعایت محورهای چهارگانه دین, اخلاق, امید و آگاهی به اهداف خود برسد.خبر و هنر, گفتگو, موسیقی فاخر و گزارش از رویدادهای هنری، نقد و بررسی مسائل مربوط به دنیای هنر با حضور نقادان و کارشناسان خبره و مصاحبه با چهره های شاخص هنری استان، از جمله بخش های مختلف برنامه است. هنرمندان تئاتر اردبیل، حضوری جدی در این برنامه دارند. برنامه این هفته اختصاص به درگاه استانی ایران تئاتر دارد که فرشید سلامت یک گفتگوی اختصاصی با سعید نوریان تهیه کرده است.




نظرات کاربران