در حال بارگذاری ...
مدیر استانی ایران تئاتر در اردبیل:

ایران تئاتر، موثق ترین منبع و مرجع رویدادهای تئاتری است

سعید نوریان، مدیر استانی ایران تئاتر در اردبیل در برنامه رادیو هنر صداو سیمای مرکز اردبیل با اشاره به نقش درگاه ایران تئاتر در انعکاس فعالیت های هنرمندان و گروه های نمایشی، گفت: ایران تئاتر، موثق ترین منبع و مرجع رویدادهای تئاتری است.

به گزارش تئاتر اردبیل، سعید نوریان، مدیر استانی ایران تئاتر در اردبیل در گفتگو با فرشید سلامت گزارشگر برنامه رادیو هنر صداو سیمای مرکز اردبیل که روز جمعه نوزدهم مهر پخش شد، با اشاره به نقش درگاه ایران تئاتر در انعکاس فعالیت های هنرمندان و گروه های نمایشی، گفت:همه فعالیت های تئاتری کشور در این درگاه قابل رصد است. وی با اعلام اینکه  ایران تئاتر، موثق ترین منبع و مرجع رویدادهای تئاتری است، افزود: یکی از مهم ترین اهداف این درگاه تئاتری، زمینه سازی برای ارتقای فعالیت های تئاتر در کشور است.

این نویسنده و کارگردان اردبیلی با اظهار اینکه استان اردبیل از اسفندماه سال 95 به صورت رسمی فعالیت های خود را در درگاه آغاز کرده است، از موفقیت درگاه استانی اردبیل در بین دیگر استان ها خبر داد و گفت: در سایه همراهی صادقانه هنرمندان و گروه های نمایشی استان، درگاه استانی اردبیل در این سال ها، جزو درگاه های برتر کشوری است.

وی با اعلام اینکه درگاه اردبیل در سال 97 با تولید و انتشار بیش از 500 خبر، نقد، گزارش، گزارش تصویری و رویداد از استان های فعال کشور بوده است از کسب رتبه دوم این درگاه در سه اول سال جاری خبر داد و افزود: انصافا" فعالیت های مستمر این درگاه مورد عنایت، توجه و تفقد دستگاه های فرهنگی، هنرمندان و گروه های نمایشی است.

سعید نوریان با قدردانی از همراهی های ارزنده مدیر و تلاشگران ساعی و صادق ایران تئاتر، تصریح کرد: برای همه هنرمندان و گروه های نمایشی استان در این درگاه فرصتی مهیا شده تا اخبار و رویدادهای تئاتری را خودشان بارگذاری کنند.




نظرات کاربران