در حال بارگذاری ...

هیئت بازبینی و کارشناس ناظر جشنواره تئاتر منطقه دشت مغان معرفی شدند

احمد مسرت، ایرج تدین و طیب علی نوری به‌عنوان هیئت بازبین و سعید نوریان به‌عنوان کارشناس ناظر نوزدهمین جشنواره تئاتر منطقه دشت مغان معرفی شدند.

به گزارش تئاتر اردبیل، غریب منوچهری دبیر نوزدهمین دوره جشنواره تئاتر منطقه دشت مغان با صدور ابلاغی؛ حمد مسرت، ایرج تدین و طیب علی نوری را به‌عنوان اعضای هیئت انتخاب و بازبین و همچنین سعید نوریان را  به‌عنوان کارشناس ناظر نوزدهمین جشنواره تئاتر منطقه دشت مغان معرفی  کرد.

احمد مسرت (نویسنده و کارگردان)، ایرج تدین (بازیگر سینما و تئاتر) و طیب علی نوری (پیشکسوت و بازیگر و کارگردان تئاتر) به‌عنوان هیئت انتخاب آثار و سعید نوریان (کارگردان و بازیگر و پژوهشگر و عضو شورای نظارت استان اردبیل) به‌عنوان کارشناس ناظر نوزدهمین جشنواره تئاتر منطقه  دشت مغان،  قرار است روزهای دوم و سوم آبان ماه جاری آثار راه‌یافته به این مرحله از جشنواره  را بازبینی و اثر برتر را جهت اجرا در مرحله نهایی این جشنواره معرفی کنند.

جشنواره نوزدهم دشت مغان پس از گذراندن مراحل کارگاهی و نمایشنامه‌خوانی  وارد مرحله جدید خود شده است. در این جشنواره 9 نمایش تازه تولیدشده که آثار منتخب توسط هیئت بازبین از روز 8 تا 15 آبان ماه جاری در سه شهر گرمی، بیله‌سوار و پارس‌آباد در قالب اجراهای عمومی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

این جشنواره دوستدار محیط‌زیست بوده و در طول برگزاری برای اطلاع‌رسانی از بنر و کاغذ استفاده نخواهند کرد.

نوزدهمین دوره جشنواره تئاتر منطقه مغان با شعار «مهربانی با طبیعت» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مشارکت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های بیله سوار، گرمی و پارس‌آباد، انجمن هنرهای نمایشی استان، موسسه فرهنگی و هنری خوش‌نگار گرمی و موسسه فرهنگی و هنری میعاد مغان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

در تالار ناظرزاده کرمانی:

مسئولان و هنرمندان تئاتر استان اردبیل به تماشای نمایش «1320» نشستند
در تالار ناظرزاده کرمانی:

مسئولان و هنرمندان تئاتر استان اردبیل به تماشای نمایش «1320» نشستند

امیر رجبی مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی، سعید نوریان، آتش تقی پور، اتابک نادری، غریب منوچهری، الهه زحمتی و جمعی از هنرمندان تئاتر استان اردبیل با حضور در تالار استاد ناظرزاده کرمانی، نمایش«1320» را تماشا کردند.

|

در دیدارهای مدیرکل هنرهای نمایشی در استان اردبیل تاکید شد

از ضرورت راه‌اندازی سالن اختصاصی تئاتر تا حمایت از تولیدات نمایشی
در دیدارهای مدیرکل هنرهای نمایشی در استان اردبیل تاکید شد

از ضرورت راه‌اندازی سالن اختصاصی تئاتر تا حمایت از تولیدات نمایشی

کاظم نظری در دیدارهایی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل و اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی این استان، از تلاش‌های انجام گرفته برای جذب اعتبارات لازم برای تولید آثار نمایشی در سراسر کشور خبر داد.

|

نظرات کاربران