در حال بارگذاری ...
برگزیدگان نوزدهمین دوره جشنواره تئاتر منطقه دشت مغان معرفی شدند

«تمام که نمی شود ولی تمام» و «بانوی گمشده» برگزیدگان جشنواره تئاتر منطقه دشت مغان

با برگزاری مراسمی در مجتمع فرهنگی و هنری امام علی(ع) شهر بیله سوار، برترین های نوزدهمین جشنواره تئاتر منطقه دشت مغان معرفی شدند.

به گزارش تئاتر اردبیل، با انتخاب سعید نوریان، ساسان قجر و سولماز ندایی، هیئت داوران نوزدهمین جشنواره تئاتر منطقه دشت مغان، برگزیدگان این رویداد نمایشی، مورد تجلیل قرار گرفتند. در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، گروه های نمایشی و هنرمندان شرکت کننده از شهرستان های گرمی، بیله سوار و پارس آباد در مجتمع فرهنگی و هنری امام علی(ع) شهر بیله سوار برگزار شد، با آرای هینت داوران برگزیدگان نوزدهمین جشنوارۀ تئاتر منطقه دشت مغان در بخش های مختلف معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش استعدادهای جوان، لوح سپاس جشنواره به مهدی عبادی و هامون نظمی  بازیگر و کارگردان نمایش«هنگامه ای که آسمان شکافت» از بیله سوار و مصطفی حسین پور بازیگر نمایش«مازنده ایم» از شهرستان گرمی اهدا شد.
هیئت داوران این جشنواره در  بخش آفیش و بروشور، لوح سپاس و هدیه نقدی خود را به مسلم بایرامی، طراح بروشور نمایش«لندهورشاه» از پارس آباد و زهرا منوچهری، طراح پوستر نمایش«بانوی گمشده» از پارس آباد اختصاص داد. 
محمد رزمی، طراح لیاس نمایش«یادداشت های روزانه یک مرد» از پارس آباد، جایزه طراحی لباس را به خود اختصاص داد و یاشار منوچهری، جایزه طراحی صحنه را برای نمایش«بانوی گمشده» از پارس آباد دریافت کرد.
در بخش موسیقی، یاشار هاشمی برای موسیقی نمایش«بانوی گمشده» از پارس آباد مورد تقدیر قرار گرفت و محمدرضا عرفانی، جایزه موسیقی برتر جشنواره را برای نمایش«تمام که نمی شود ولی تمام» از بیله سوار  به خود اختصاص داد.
هئت داوران در بخش بازیگری زن، با اهدای لوح سپاس و هدیه نقدی به طور ویژه از فاطمه کارجو برای بازی در نمایش«لندهورشاه» از پارس آباد قدردانی کرد و آیسان کاری، بازیگر نمایش«تمام که نمی شود ولی تمام» از بیله سوار مورد تقدیر قرار گرفت. در این بخش، نسرین هوشیار برای بازی در نمایش«بانوی گمشده» از پارس آباد به عنوان برترین بازیگر زن جشنواره معرفی شد. 
محمد رزمی، برای بازی در نمایش«یادداشت های یک مرد » از پارس آباد مورد تقدیر قرار گرفت و اکبر صادقی برای بازی در نمایش«تمام که نمی شود ولی تمام » از بیله سوار، جایزه برترین بازیگر جشنواره را به خود اختصاص داد.
در بخش نمایشنامه نویسی با قدردانی از نصرالله قادری برای نگارش«هنگامه ای که آسمان شکافت»، با هدف حمایت از نویسندگان بومی و در راستای زمینه سازی برای تولید آثار نمایشی توسط نویسندگان استان، اکبر صادقی برای نگارش«تمام که نمی شود ولی تمام» از بیله سوار مورد تقدیر هیئت داوران قرار گرفت و کریم عظیمی ججین، جایزه رتبه برتر این بخش را دریافت کرد. با رای هیدت داوران، نسرین هوشیار و حسن جباری، کارگردانان نمایش«بانوی گمشده» از پارس آباد، جایزه شایسته تقدیر را دریافت کردند و اکبر صادقی برای کارگردانی نمایش«تمام که نمی شود ولی تمام» از بیله سوار به عنوان کارگردان برتر جشنواره معرفی شد.
هیئت داوران، به ترتیب اولویت و رتبه بندی نمایش های«تمام که نمی شود ولی تمام» از بیله سوار و «بانوی گمشده» از پارس آباد را به عنوان نمایش های برتر نوزدهمین دوره جشنواره تئاتر منطقه دشت مغان معرفی کردند.




نظرات کاربران