در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل خبرداد:

برگزاری جشنواره تئاتر استانی اردبیل از 27 تا 30 آبان

مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل از برگزاری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان اردبیل در روزهای ۲۷ تا ۳۰ آبان خبر داد.

به گزارش تئاتر اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل از برگزاری بیست و هفتمین دوره جشنواره تئاتر استان اردبیل در روزهای 27 تا 30 آبان خبر داد و گفت:این جشنواره، بزرگ ترین رویداد تئاتری استان اردبیل است که با همت هنرمندان و گروه های نمایشی استان برگزار می شود. وی با اعلام اینکه برای حضور در این دوره از جشنواره تئاتر استانی، 22  نمایش از شهرستان های اردبیل، گرمی، خلخال، پارس آباد و بیله سوار، فیلم آثار اجرا شده خود را در شهرهای مختلف به دبیر خانه جشنواره ارسال کرده بودند، گفت: فیلم آثار متقاضی در سینما تک اردبیل در روزهای بیست و بیست و یکم آبان  مورد بازبینی هیئت انتخاب قرار گرفته است.

دبیر جشنواره تئاتر استانی اردبیل، افزود: نمایش های منتخب هیئت انتخاب در پلاتوی استاد نجفلو، تالاز بیضای اردبیلی و تالار شمس عطار اردبیلی به روی صحنه خواهند رفت.

وی با اعلام اینکه مراسم اختتامیه این رویداد تئاتری در روز سی ام آبان در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار می شود، افزود: نمایش های منتخب این جشنواره به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی می شوند.




نظرات کاربران