در حال بارگذاری ...
با ادای احترام به زنده یاد یوسف جاوید

جشنواره تئاتر استانی اردبیل آغاز شد

بیست و هفتمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل با ادای احترام به زنده یاد یوسف جاوید، آغز به کار کرد.

به گزارش تئاتراردبیل، سید ناصر اسحاقی، دبیر بیت و هفتمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل به همراه غفورملکی، سلیم رحیمی، صمدواحدیزاده، سعید نوریان، محمدتقی اسماعیلی، کریم عظیمی ججین، فاطمه سیمزاری و ابراهیم عادل نیا به نمایندگی از اعضای ستاد اجرایی، هنرمندان و گروه های شرکت کننده در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل و هنرمندان و فعالین تئاتری استان با حضور در منزل استاد اصغر جاوید، ی، ضمن ادای احترام به هنرمند فقید صحنه های نمایش استان و کشور، زنده یاد یوسف جاوید، یاد و خاطره شهدای هنرمند و هنرمندان فقید استان را گرامی داشتند.

سید ناصر اسحاقی در در این دیدار با بیان اینکه زنده یاد یوسف جاوید در بین هنرمندان استان از جایگاه خاصی برخوردار بود، گفت: همه هنرمندان تئاتر استان، احترام ویژه ای به این هنرمند توانای تئاتر، تلویزیون و سینمای استان داشته و دارند. وی با اعلام اینکه، تئاتری هنری ماندگار است، زنده یاد یوسف جاوید را از هنرمندان توانای استان عنوان کرد و گفت: نام و خاطره این هنرمند فقید برای همیشه ماندگار خواهد بود.

در این دیدار، اصغر جاوید نیز با قدردانی از هنرمندان و مسئولان فرهنگی استان، از یوسف جاوید به عنوان هنرمندی خلاق و با اخلاق یاد کرد و گفت: اصحاب فرهنگ و هنر استان در مجالس و مراسم مربوط به این هنرمند سنگ تمام گذاشتند و ما قدردان این مردم و هنرمندان هستیم.

در ادامه این مراسم، با امضای پوستر جشنواره، بیست و هفتمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل، رسما" کار خود را آغاز کرد. در این جشنواره 9 نمایش از شهرهای مختلف استان در روزهای 27تا سی ام آبان به اجرا در می آیند.




نظرات کاربران