در حال بارگذاری ...
در اولین روز از جشنواره استانی و در تالار استاد نجفلو

پارس آبادی ها «بانوی گمشده» را در جشنواره تئاتر استانی اردبیل اجرا کردند

گروه تئاتر آران هنر پارس آباد، نمایش«بانوی گمشده» را در اولین روز جشنواره تئاتر استانی اردبیل در پلات وی استاد نجفلو، اجرا کردند.

گروه تئاتر آران هنر پارس آباد، نمایش«بانوی گمشده» را در اولین روز جشنواره تئاتر استانی اردبیل  و در پلاتوی استاد نجفلوی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل، برای هنرمندان، گروه های نمایشی شرکت کننده در جشنواره و نیز علاقه مندان به نمایش، به اجرا درآورد. نمایش«بانوی گمشده» نوشته هلن خان زاده امیری با کارگردانی نسرین هوشیار و حسن جباری است و نسرین هوشیار تنها بازیگر آن بود.یاشار منوچهری، یاشار هاشمی، عارف مهتاب، نسرین هوشیار، زهرا منوچهری، توحید قهرمانی و زهرا پاسبان دیگر عوامل اجرایی این نمایش بودند.

«بانوی گمشده» که یکی از دو نمایش منتخب نوزدهمین دوره جشنواره تئاتر منطقه دشت مغان است،  پیش از این روزهای دهم تا دوازدهم آبان در مجتمع فرهنگی و هنری آراز شهر مرزی پارس آباد به اجرا در آمده است.

بیست و هفتمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل با دبیری سید ناصر اسحاقی که از 27آبان آغاز شده تا سی ام این ماه ادامه دارد. مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره تئاتر استانی اردبیل در روز پنجشنبه سی ام آبان در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار می شود.




نظرات کاربران