در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

تئاتر اردبیل پویاست

سید ناصر اسحاقی در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر استانی اردبیل، گفت: تئاتر اردبیل، تئاتری پویا و زنده است.

به گزارش تئاتر اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان  و بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان اردبیل در مراسم اختتامیه دوره بیست و هفتم جشنواره تئاتر استانی که با حضور هنرمندان، پیشکسوتان و فعلی تئاتری، گروه های نمایشی و علاقه مندان به هنرهایی نمایشی در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار شد،گفت: هنرمندان به ویژه اهالی تئاتر باید امروز به وظایف خود در حوزه های بایدها و نبایدهای اجتماعی و ارائه آثار بدیع و خلاق عمل کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل افزود: تئاتر استان اردبیل، تئاتری فعال و پویاست و با تلاش وافر هنرمندان امروز مسئولان استان در همه سطوح از آنها حمایت های لازم را انجام می دهند.

اسحاقی با بیان اینکه هنرمندان تئاتر استان اردبیل حضوری موفق و تاثیرگذار در جشنواره های تئاتری برگزار شده در سطح کشور دارند، اظهار داشت: تئاتر استان اردبیل در سایه تلاش هنرمندان و حمایت های مسئولان به مرحله رشد و شکوفایی رسیده و شاهد حضور نمایندگی تئاتر استان اردبیل در آن سوی مرزها هم هستیم.

وی با اعلام اینکه جشنواره تئاتر استانی، ویترین فعالیت های نمایشی است، افزود: هنرمندان در این جشنواره ماحصل یک سال تلاش صادقانه خود را به نمایش گذاشتند.

دبیر جشنواره تئاتر استانی اردبیل با قدردانی از هنرمندان، گروه های نمایشی، اعصای ستاد برگزاری، اعضای هیات های انتخاب و داوری، از حضور تماشاگران در سالن های نمایشی قدردانی کرد و افزود: تئاتر استان اردبیل، می تواند همه قله های رفیع تئاتری را در کشور فتح کند.




نظرات کاربران