در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش موزیکال«نازپری» در اردبیل

نمایش«نازپری» توسط گروه تئاتر عنوان اردبیل به صحنه رفت.

به گزارش تئاتر اردبیل،  نمایش«نازپری» نوشته فاطمه اجاقی را که اقتباسی از یک داستان فولکوریک آذربایجانی است، به کارگردانی حامد حیدری باریس در شهر اردبیل به روی صحنه برده است. اجرای این نمایش که از چهارم آذر و برای کودکان و نوجوانان آغاز شده است، از شانزدهم آذر برای عموم مردم در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل به اجرا در می آید. «نازپری»، داستان دختر خدمتکاری است که از کودکی با سنجاق سر طلسم شده است و اگر این سنجاق سر را از دست دهد، تبدیل به پرنده خواهد شد. جادوگر که چشم دیدن زیبایی پاکی نازپری را ندارد، با همراهی کلاغ ها، سنجاق سر او را می دزدند و...

این نمایش که به صورت موزیکال و به زبان ترکی تولید شده کار از گروه عنوان است. گروه تئاتر عنوان به سرپرستی محمد باقر نباتی مقدم در سال های گذشته نمایش های متعددی در حوزه تئاتر موزیکال با رویکرد کودک و نوجوان تولید کرده است که از جمله می توان به نمایش های بیدیلی بیدان، قصه جنگل و قیزیل باشماق اشاره کرد. جدیدترین تولید گروه تئاتر عنوان پس از پشت سر گذاشتن اجراهای ویژه مدارس از تاریخ شانزدهم تا نوزدهم آذر ماه 1398 در مجتمع فرهنگی هنری فدک اجراهای عمومی خود را آغاز خواهد کرد.

این نمایش که به صورت موزیکال و به زبان ترکی تولید شده است نوشته فاطمه اجاقی است که توسط حامد حیدری باریس کارگردانی شده است. تئاتر عنوان به سرپرستی محمد باقر نباتی مقدم در سال های گذشته نمایش های متعددی در حوزه تئاتر موزیکال با رویکرد کودک و نوجوان تولید کرده است که از جمله می توان به نمایش های بیدیلی بیدان، قصه جنگل و قیزیل باشماق اشاره کرد.

جدیدترین تولید گروه تئاتر عنوان پس از پشت سر گذاشتن اجراهای ویژه مدارس از تاریخ شانزدهم تا نوزدهم آذر ماه 1398 در مجتمع فرهنگی هنری فدک اجراهای عمومی خود را آغاز خواهد کرد.

سعید خشنا، وحید خشنا، میلاد نجفلو، مهسا آرنجی، مهسا مکرم، باران میر اعلمی، علی شهماری، شیوا فرزان سادات، رویا عزیز خانی، ار علی اکبری، سینا نوروزی، فریبا منصوری و زهرا اسدی آذر در این نمایش، ایفای نقش می کنند. دیگر عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از:

مشاور کارگردان: نینا شاه محمدی ، موسیقی: بهرام رجبعلی زاده، دستیاران کارگردان: عطا ملکی و سعید خشنا، دراماتورژ: مهدی آغازاده، طراح گریم: فاطمه اجاقی، طراح لباس: نسرین شکوری، طراح نور و صحنه: حامد حیدری باریس، منشی صحنه: میثم توشی، مدیر صحنه: زهرا اسدی آذر، اجرای گریم: سجاد سید هدی و سودا سید صدری، دستیاران صحنه: هانیه محمدی و مهسا کاظمی، روابط عمومی: میترا شاهین، غزال ملکی و مهسا نباتی و عکاس: کامیار ابراهیمی




نظرات کاربران (1)