در حال بارگذاری ...
توسط مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل معرفی شدند

داوران هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل

غریب منوچهری، داور فرمانی و میر عظیم رفیق نیا به عنوان داوران هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، معرفی شدند.

به گزارش ایران تئاتر از اردبیل، با ابلاغ رسمی زعفر احدزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل؛ غریب منوچهری، داور فرمانی و میر عظیم رفیق نیا به عنوان داوران هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل منصوب و معرفی شدند.

 غریب منوچهری، معاون سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و از هنرمندان فعال تئاتر استان اردبیل است که در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی حضور داشته است. داور فرمانی هم مسئولیت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اردبیل است،  ضمن حضور در جشنواره های مختلف تئاتری، مقام نخست بازیگری مرد بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را کسب کرده است. میرعظیم رفیق‌نیا هم از نمایش‌نامه نویسان فعال اردبیل است که آثار متعددی را نگاشته که توسط هنرمندان استان در شهرهای مختلف به صحنه رفته است.

مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی به مدت 2 روز در روزهای10 و11 بهمن‌ماه سال 98 در سالن مجتمع فرهنگی و هنری آراز شهرستان پارس‌آباد برگزار شد.

 




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران