در حال بارگذاری ...

ره یابی طرح نویسنده اردبیلی به مرحله دوم جشنواره نمایشنامه نویسی گلدسته ها

طرح نمایشی«ثروت» نوشته میرعظیم رفیق نیا از نویسندگان استان اردبیل به مرحله دوم جشنواره نمایشنامه نویسی گدسته ها راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، طرح نمایشی«ثروت» نوشته میرعظیم رفیق نیا از نویسندگان استان اردبیل به مرحله دوم جشنواره نمایشنامه نویسی گدسته ها راه یافت. امیر مشهدی‌عباس دبیر جشنواره نمایشنامه‌نویسی «گلدسته‌ها» با اعلام اینکه ۲۳۳ طرح‌ برای شرکت در این رویداد به دست دبیرخانه جشنواره رسید که از این میان ۶۵ طرح برای نگارش نمایشنامه و ارزیابی‌های بعدی پذیرفته شدند، گفت:طرح‌های پذیرفته شده به معنای پذیرفته شدن نمایشنامه‌های شرکت‌کنندگان نیست. وی با بیان اینکه نویسندگانی که طرح‌های آنها پذیرفته شده است باید نمایشنامه‌های خود را در زمان مقرر شده از سوی دبیرخانه جشنواره آماده‌سازی و ارسال کنند، افزود: نتایج نهایی این نمایشنامه‌ها پس از بررسی و ارزشیابی کیفی آنها اعلام می‌شود و تنها از نمایشنامه‌هایی که کیفیت مورد نظر ما را دارد حمایت می‌شود، چرا که نگاه جشنواره «گلدسته‌ها» کیفی است.

 دبیر جشنواره نمایشنامه‌نویسی «گلدسته‌ها»، گفت: چگونگی برگزاری آیین اختتامیه این رویداد با توجه به محدودیت‌های برپایی حضوری به دلیل رعایت اصول بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس هنوز مشخص نیست، اما در تلاشیم به هر شکل ممکن حضوری و یا مجازی، به صورت گسترده و درخور شأن شرکت‌کنندگان این جشنواره برپا شود.

مشهدی‌عباس در ادامه گفت: ۲۳۳ طرح به دست دبیرخانه جشنواره برای پذیرش در گام دوم و تبدیل به نمایشنامه رسید، که کارشناسان ما با دقت بسیار آنها را بررسی و طرح‌های نهایی را اعلام کردند. کارشناسان و متخصصان ما برای طرح‌های پذیرفته‌شده‌ای که نیازمند تذکر و ارائه نقطه نظراتی برای مرحله نمایشنامه‌نویسی آنها بودند، نکاتی را یادداشت کرده که به زودی از سوی دبیرخانه به نویسندگان هر طرح ابلاغ می‌شود.

 




نظرات کاربران