در حال بارگذاری ...

حضور هنرمندان تئاتر اردبیل در فیلم «طرلان»

با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر اردبیل، فیلمبرداری «طرلان» به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمد حسینی در روستاهای توابع شهرهیر از استان اردبیل آغاز شد.

به گزارش تئاتر اردبیل، سید محمد حسینی که خود از هنرمندان تئاتر اردبیل است، اولین کار سینمایی خود را با عنوان«طرلان» و با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر استان اردبیل در روستاهای اطراف شهر هیر استان اردبیل، کلید زد.

فیلم روایتگر پسری به نام طرلان است که در جریان اتفاقات و رویدادهایی معمول زندگی با واکنش ها و باورها و در برخی موارد خرافه سازی های مردم روستا گریبانگیر می شود.
این فیلم در حال و هوای بومی و منطقه ای آذربایجان و به زبان ترکی است و فهرست بازیگران و عوامل این فیلم به زودی اعلام می شود.
در این فیلم تعدادی از بازیگران مطرح تئاتر و تلویزیون اردبیل از جمله؛ داور فرمانی، فریبا مهرزاد، محمدرضا خدایی، محمد فردین، عصمت نوریان، مریم ندایی، جلال محمدلو، لیلی نظری، یاشار نادری، سولماز نادری، مهدی شیری،  ضیغم اسماعیلی و ملکه فتحی به همراه بازیگران نوجوان؛ ایلیا نوریان، ال آی شیری و امیررضا رحیمی نسب حضور دارند.
اتابک نادری و شبنم قلی خانی از هنرمندان نام آشنای تئاتر، سینما و تلویزیون کشور هم از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

سید محمد حسینی متولد ۱۳۵۵(اردبیل) دارای لیسانس تاریخ است که پس از فارغ‌التحصیلی از مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس، در سمت‌های دستیاری کارگردان،برنامه‌ریزی و تدوینگری با تلویزیون فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده است و تاکنون چندین اثر تلویزیونی و مستند را در کارنامه خود دارد،طرلان اولین فیلم سینمایی او محسوب می شود.
عصمت نوریان تهیه کننده و اتابک نادری و سید محمدحسینی سرمایه گذاران این اثر هستند ومحبوب شکرزاده هم به عنوان مدیر فیلمبرداری در فیلم طرلان حضور دارند.
در تهیه این فیلم شرکت سرمایه‌گذاری آتیه رفاه، شهرداری اردبیل و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی،هلال احمر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان دهیاری هیر و دفتر امور اجتماعی استانداری اردبیل همکاری موثری را داشته اند.

 




نظرات کاربران