در حال بارگذاری ...

«قاب عاشقی» و حضور تئاتری های اردبیل

تولید فیلم«قاب عاشقی» که از بیستم خرداد و با حضور هنرمندان تئاتر استان در شهرستان آغاز شده ، در مراحل پایان فیلمبرداری است.

به گزارش تئاتر اردبیل، در حالیکه فعالیت های تئاتری به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا محدود به فضای مجازی است و هنوز هنرمندان تئاتر اردبیل، فرصت اجرا نمایش در سالن های این استان را پیدا نکرده اند، تولید فیلم های کوتاه، مجموعه تلویزیونی و فیلم های سینمایی فرصتی فراهم کرده است تا هنرمندان تئاتر این استان با حضور در این آثار، توانمندی های نمایشی خود را به نمایش بگذارند. «قاب عاشقی» عنوان فیلم بلندی است که این روزها در حال فیلمبرداری در شهرستان خلخال بویژه در منطقه شاهرود این شهرستان است. حسن ساجدی که خود از تئاتری های سابق اردبیل است و کارهای ارزشمندی را برای تلویزیون تولید کرده است، نویسنده و کارگردان این فیلم است. نادر مهدیلو، فریبا مهرزاد، سارا خلیلی نسب، شیرزاد عسگری از بازیگران نام آشنای تئاتر استان به همراه پریسا وطن خواه، سینا دانیالی، پارسا رحیمی، هادی تقی پور، علی عاشوری، سارا عاشوری، سجاد ساجدی، مهین سعیدی، سونیا جعفری، مانا عیسی پور و زهرا عسگری در این فیلم بازی دارند. داستان این فیلم درباره نوجوانی است که در پیاده روی اربعین حسینی، اتفاقاتی را شاهد است.

این فیلم که فیلمبرداری آن از بیستم خرداد آغاز شده و روزهای پایانی فیلمبرداری را پشت سر می گذارد، به همت شرکت ترنج فیلم اردبیل ساخته می شود و در ساخت آن تعدادی از نهادهای فرهنگی استان و شهرستان همکاری دارند.




نظرات کاربران