در حال بارگذاری ...
معاون وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی اردبیل

شرایط مناسب فعالیت بخش غیردولتی فرهنگ و هنر و رسانه را ایجاد می‌کنیم

علی اصغر کاراندیش در مراسم معارفه و تودیع مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت:در تلاش برای ایجاد شرایط مناسب فعالیت بخش غیردولتی فرهنگ و هنر و رسانه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، علی اصغر کاراندیش مروستی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، با بیان اینکه تلاش بر این است تا شرایط مناسبی برای فعالیت بخش غیردولتی و فرهنگ و هنر و رسانه فراهم شود و از ظرفیت استان‌ها استفاده شود،گفت: تاکید بنده به مدیرکل جدید این است که علی‌رغم این که ارتباط نزدیک و مستمر با مسئولان استانی داشته باشد برای تحقق اهداف مربوطه با مشورت اصحاب فرهنگ و هنر همگام حرکت کند تا در پیاده‌سازی سیاست کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیاست‌گذاری و حمایت‌های لازم در این زمینه کارها به نحو مطلوب پیش رود.

وی افزود:انتظار می‌رودمدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حمایت نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم استان در مجلس و همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه‌  به وظایف خود موفق عمل کند و خدمات مؤثری در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه داشته باشد.

علی غیاثی، مدیرکل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این مراسم با تاکید بر اینکه تقویت زیرساخت‌های تشکل‌های فرهنگی و هنری نیازمند توانمندسازی و منسجم‌سازی است، اظهار داشت: نقش ستاد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سپردن کارها و امور به هنرمندان است که باید با ایجاد تشکل‌های قوی و منسجم به تحقق امور پرداخته شود.

وی با بیان اینکه موسسات فرهنگی به معنای واقعی داشتن توانایی اجرای کارها از صفر تا 100 است، افزود: با توجه به این که انجمن‌های فرهنگی و هنری مشکلات قانونی دارند پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات آنان مبنای کار است که امیدواریم هر چه سریع‌تر محقق شود.

مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: به دنبال حل مشکلات فرهنگ و ارشاد هستیم و در این زمینه واگذاری به بخش خصوصی برای حل این مشکلات در دستور کار است که این مسئله نیز برخی نواقصاتی دارد که متناسب با شرایط موجود در دستور کار است و در این زمینه مجموع مطالبی که در این زمینه بیان شده است نیازمند استفاده از توان داخلی و نیروهای داخلی است و رویکرد دوره مدیریت به این شکل خروجی‌های مثمرثمری به دنبال داشته است.

 

 




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران