در حال بارگذاری ...
در اختتامیه اعلام شد

«پریشانی سوار بر باد تا بیکرانه ها» برگزیده ششمین جشنواره تئاتر منطقه جنوب استان اردبیل

با برگزاری مراسمی در مجتمع فرهنگی و هنری شهر خلخال، برترین های ششمین دوره جشنواره تئاتر منطقه جنوب استان اردبیل مورد تجلیل قرار گرفتند و نمایش «پریشانی سوار بر باد تا بیکرانه ها» به عنوان نمایش برگزیده این جشنواره برای حضور در جشنواره تئاتر استانی اردبیل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، با انتخاب محمود مهدوی، کریم عظیمی ججین و عدالت فرزانه، هیئت داوران  ششمین جشنواره تئاتر منطقه جنوب استان اردبیل، برگزیدگان این رویداد نمایشی، مورد تجلیل قرار گرفتند. در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، گروه های نمایشی و هنرمندان شرکت کننده در مجتمع فرهنگی و هنری شهر خلخال برگزار شد، با آرای هینت داوران برترین های ششمین دوره جشنواره تئاتر منطقه جنوب استان اردبیل مورد تجلیل قرار گرفتند و نمایش «پریشانی سوار بر باد تا بیکرانه ها» به عنوان نمایش برگزیده این جشنواره برای حضور در جشنواره تئاتر استانی اردبیل معرفی شد.
هیئت داوران این جشنواره در  بخش آفیش و بروشور، لوح سپاس و هدیه نقدی خود را به لیلی سلمانی، طراح بروشور نمایش«خاتون» اختصاص داد. 
 محمد تقی خسروی، طراح لباس نمایش«پریشانی سوار بر باد تا بیکرانه ها» جایزه طراحی لباس را به خود اختصاص داد، مهدی نقدی برای طراحی صحنه نمایش«خاتون» لوح سپاس و هدیه نقدی بخش طراحی صحنه را به خود اختصاص داد و  محسن باقر اوغلی  جایزه موسیقی برتر جشنواره را برای نمایش«خاتون» به خود اختصاص داد.
هئت داوران در بخش بازیگری زن، با اهدای لوح سپاس و هدیه نقدی زهرا عبدالهی و سونیا جعفری  بازیگران نمایش های «عزالی قوپوز» و «خاتون» را شایسته دریافت جوایز رتبه دوم و سوم بازیگری زن معرفی کردند و تندیس جشنواره به همراه لوح تقدیر به رقیه نوری برای بازی در نمایش«پریشانی سوار بر باد تا بیکرانه ها» به عنوان بهترین بازیگر زن جشنواره اختصاص یافت.
در بخش بازیگری مرد، هیئت داوران برای با اعلام اینکه برای دریافت جایزه اول بازیگری مرد انتخابی ندارد؛ تندیس جشنواره را به همراه جایزه نقدی به اسماعیل محمدی، پیشکسوت تئاتر خلخال برای بازی در نمایش«بودن در کمال نبون» به خاطر همراهی با گروه های نمایشی و هنرمندان تئاتر خلخال اهدا کرد  و از سینا رمضانی برای بازی در نمایش«عزالی قوپوز» با اهدای لوح سپاس و هدیه نقدی به عنوان بازیگر رتبه دوم جشنواره تجلیل کرد.جایزه سوم بازیگری مرد هم مشترکا"به مرتضی رحیمی و علی بزرگی بازیگران نمایش های«گودو می آید» و «پایان نامه محزون» اختصاص یافت.
در بخش نمایشنامه نویسی با قدردانی از رضا آشفته برای نگارش«پریشانی سوار بر باد تا بیکرانه ها»، با هدف حمایت از نویسندگان بومی و در راستای زمینه سازی برای تولید آثار نمایشی توسط نویسندگان استان و با اعلام اینکه برای معرفی نویسنده برتر جشنواره، انتخابی ندارد، لیلی سلمانی و مجید برجعلی زاده را برای نگارش نمایش نامه های«خاتون» و «پایان نامه محزون» به ترتب به عنوان نویسندگان دوم و سوم جشنواره معرفی کرد.

 هیئت داوران در بخش کار گردانی با اعلام اینکه در این بخش برای دریافت رتبه اول کارگردانی انتخابی ندارد، محمد تقی خسروی را برای کارگردانی نمایش«پریشانی سوار بر باد تا بیکرانه ها»و سلمان شفیعی زا برای کارگردانی نمایش«خاتون» به ترتیب به عنوان کارگردانان دوم و سوم جشنواره معرفی کرد.
هیئت داوران، ضمن دعوت از همه نمایش های شرکت کننده در این رویداد هنری برای حضور در جشنواره تئاتر استانی اردبیل، نمایش «پریشانی سوار بر باد تا بیکرانه ها» را به عنوان نمایش برگزیده این جشنواره برای حضور در جشنواره تئاتر استانی اردبیل معرفی کرد.




نظرات کاربران