در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل خبرداد:

تخصیص 600میلیون ریال برای حمایت از اجراهای عمومی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از انعقاد تفاهم نامه با معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی و تخصیص ۶۰۰میلیون ریال برای حمایت از اجراهای عمومی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از انعقاد تفاهم نامه با معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برای حمایت از اجراهای عمومی خبر داد و  گفت: براساس تفاهم نامه منعقده بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 99 مبلغ 600 میلیون ریال اعتبار برای حمایت از اجراهای عمومی نمایش استان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این مبلغ از طریق معاونت هنری به حساب انجمن هنرهای نمایشی واریز شده است که انجمن هنرهای نمایشی استان نیز براساس برنامه ریزی انجمن هنرهای نمایشی وزارت متبوع و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل حمایت ها را انجام خواهد داد.

بحرالعلومی تصریح کرد: براساس تفاهم نامه منعقده فی مابین اداره کل و معاونت هنری از بخشهای مختلف هنری نظیر موسیقی، تجسمی، مد و لباس، فیلمسازی و خوشنویسان نیز حمایت های مادی و معنوی بعمل خواهد آمد.

وی بیان کرد: این تفاهم نامه در راستای شفاف سازی فعالیت ها و حمایت ها در سایت اداره کل بارگذاری شده و قابل مشاهده است.




نظرات کاربران