در حال بارگذاری ...
در اختتامیه جشنواره تئاتر استانی اردبیل صورت گرفت:

تکریم 4هنرمند سفرکرده تئاتر استان اردبیل

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر استانی اردبیل، ۴هنرمند تئاتر استان که در سال جاری به دیار باقی شتافته اند، مورد تکریم قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، در آیین اختتامیه بیست و هشتمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی، اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان، هیئت داوران و جمعی از هنرمندان و گروه های اجرایی با رعایت پروتکل های بهداشتی در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار و به صورت زنده در فضای مجازی پخش شد، ستاد برگزاری جشنواره با اهدای لوح های سپاس، یاد و خاطره 4 هنرمند تئاتر استان را که در سال جاری به دیار باقی سفر کرده اند، گرامی داشت. در این مراسم به پاس تجلیل از تلاش های ارزنده زنده یادان اکبر منصوری، کاظم صاحب، غلام حسین جلالی و میلاد حاجی زاده از هنرمندان فقید تئاتر شهرستان های اردبیل و پارس آباد در رونق تئاتر استان، لوح سپاس بیست و هشتمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل به خانواده این هنرمندان فقید اهدا شد. بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل با اجرای 7 نمایش از شهرهای اردبیل، پارس آباد و خلخال روزهای بیست و پنجم تا بیست و هفتم آذر در اردبیل برگزار و با انتخاب نمایش های برگزیده به کار خود پایان داد.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران